Nekromanti Spelare 20-30 år sökes i Stockholm

G

Guest

Guest
Erfaren spelare/SL som spelare western, Edd, EDD Samuraj, StarWars, N2 m fl. Söker nu spelare och spelledare för spännande och stämningsfulla tillställningar i Stockholm. Har bra lokal centralt belegen på kungsholmen i centrum av Stockholm. Är själv 28 år och söker rollspelare i min egen ålder. Eftersträvar realism, rollspelande, karaktärer, känslor och stil framför "prylsamlande" rollpersoner. Hör gärna av er.
 

cyberline

Veteran
Joined
6 Dec 2000
Messages
5
Location
Stockholm
Hej, jag skulle gärna tänka mig att börja spela igen! Spelade rätt mycket åren 89-96, men ínte senare. Har mest spelat Kult, Vampire, svenska Stjärnornas Krig, EDD, men provar gärna andra. Jag är 29 år, tjej, spelare, inte SL och bor i Skarpnäck. Är mest för rollspelande eftersom jag sällan kommer ihåg en massa regler...
 
G

Guest

Guest
Hej - tack för ditt svar. Vi måste träffas. Jag har inget imot att vara SL (är det välldigt ofta). Jag har ytterst lätt för regler. Men mer om det när vi träffas.
Jag skickar ett mail till dig.
MVH
TYLER
 

Bjorn

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,221
Location
Stockholm
Jo vi är 3 stycken i 25-30årsåldern som gärna skulle kompletera ihop en spelgrupp i Stockholm (helst centralt eller i västerort dvs blå linjen).

´Höres
/Bjorn
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Jag är självklart intresserad. Nu var det länge sedan jag var SL så jag är lite rostig på den delen. Spelar MERP/RMSS/Eon/Neotech/DoD fr.verson EDD och frammåt/Mutant/Western/Viking/Gondica/Kult är de jag just nu kommer på. Är 28 år.

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Wille

Veteran
Joined
7 Dec 2000
Messages
147
Location
STHLM
Spelar gärna!

Spelar allt!

Ringrostig som SL men har hyfsad koll på Targets gamla prylar, Western & Vampire.

26 och har spelat mängder med spel under snart 18 år (även konfliktspel typ Empire in Arms och World in Flames samt PBM)

Wille

nås över forumet eller på:
fredrik_wille_johansson@hotmail.com

Allt du inte gillar kan du göra om!
 

Bjorn

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,221
Location
Stockholm
Re: Spelar gärna!

26 och har spelat mängder med spel under snart 18 år (även konfliktspel typ Empire in Arms och World in Flames samt PBM)

Du spelar EMPIRES IN ARMS !!!

Faan vad coolt.

/Bjorn

"Låvar du att du inte ger han Podolien då?"
"Det är klart, tror du att jag vill se ett dominant Turkiet"

"Du CEADADE PODOLIEN!!! DITT SVIN."
(Och inte blev det bättre av "fred i evig tid" heller.)
 

Wille

Veteran
Joined
7 Dec 2000
Messages
147
Location
STHLM
Re: Spelar gärna!

Hua. Yes, det roligaste brädspel jag spelat. Men ett parti tar lite tid så det har varit mkt illa med spelande sedan lumpen...

Wille

Allt du inte gillar kan du göra om!
 

Magoo29

Veteran
Joined
26 May 2001
Messages
3
Tjena.
Jag skulle gärna vilja vara med din grupp och spela.
Har nog spelat det mesta i rollspelsväg.
Jag är 29 och bor i Täby.
Hör av dig om du vill ha en seriös spelare som har tid att spela ....

Hör av dig
 
Top