Nekromanti Space: Above and beyond

[HSM]

Warrior
Joined
21 May 2000
Messages
350
Någon här som vet om denna trevliga lilla serie kommer igen på svensk tv? Så vitt jag vet har den bara gått en vända och det är ju brukligt för tv-bolagen att köpa in reprisrättigheter också.

Hans
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Tveksamt, med tanke på den snöpliga nedläggningen efter första säsongen.

Mitt förslag är att låta internets magi förse dig.
 

[HSM]

Warrior
Joined
21 May 2000
Messages
350
Den lades väl ned långt innan den visades i Sverige? Det borde inte påverka en eventuell reprisering. Men med min vanliga tur dyker den väl upp helt oväntat och så märker man det först när man missat hälften av avsnitten...

Hans
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Den lades väl ned långt innan den visades i Sverige? Det borde inte påverka en eventuell reprisering. Men med min vanliga tur dyker den väl upp helt oväntat och så märker man det först när man missat hälften av avsnitten...

<hr></blockquote>



Det är möjligt att du har rätt, men det är nog ändå mindre troligt att man kör en tvärt avklippt serie. Hur många har kört B5 Crusade?

Jag har i alla fall tagit det säkra före det osäkra och tankat hem den i stället...
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,343
Location
Helsingborg
Tyvär så lades serien ner efter första säsongen....vilket man som sci-fi fan tycker är helkasst eftersom den var bra mycket bättre(och mer realistisk) än övriga sci-fi serier vid den tidpunkten.
 

[HSM]

Warrior
Joined
21 May 2000
Messages
350
Nej! Du måste ha hallucinerat! Du HAR hallucinerat. /images/icons/wink.gif

Min vanliga tur då. Finns det inte någon man kan betala för att hålla reda på sånt här åt en?

Hans
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
The horror, the horror

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Tyvärr mötte serien sammma öde som nu även har drabbat Farscape...

<hr></blockquote>



Eeek, är Farscape död??? Skit också! Den var ju bäst, bortsett från tidiga Lexx & B5 (Farscape var nog avsnitt för avsnit bättre än B5, men som serie är B5 svår att knäcka).

De har ju precis släppt datorspelet?!?!

Vilket är sista avsnittet? 4x11?
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Update

Har kollat nu, verkar som om man ska köra säsong 4 ut i början av nästa år.

Nåja, man har ju Jeremiah, SG1, Andromeda och lite gamla serier att underhålla sig med.
 
Top