Nekromanti sovande hobby?

--nix--

Veteran
Joined
24 Jul 2003
Messages
24
Location
Upplands Väsby
Satt och fördrev några minuter genom att läsa äldre debatter i forumet och kom till slutsatsen att det inte händer mycket här nu för tiden.

Förvisso kändes det märkligt med alla anti-runan-debatter, men å andra sidan var debatten levande. Kritik, motiverad som omotiverad, skapade onekligen idéer och drivkrafter

Idag verkar folket ha somnat in.
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Det beror väll på vad du menar, I fansin har det aldrig varit livat, i alla fall inte under den tid jag varit reggad. Men I dom andra forumen var det en ganska het debat om Trobergs baning (www.rollspel.nu forumet). Men visst Zinescene e ganska dött
 

P Lex

Warrior
Joined
2 Aug 2001
Messages
317
Location
Holmsund
Sovande forum

Jag tror inte att detta forum är särskilt representativt för fansinhobbyn. Zinescene-forumet har aldrig varit något stormande debattforum. I nästa Fenix kommer ni att få se prov på att hobbyn fortfarande är levande och sparkandes.

Någon anti-Runandebatt har jag då inte märkt av. Vill inte alla ha fler fansin?
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,273
Location
Örebro
Re: Sovande forum

Någon anti-Runandebatt har jag då inte märkt av. Vill inte alla ha fler fansin?
Tror han syftade på den debatt som härjade för många år sedan - alltså ingen som pågår nu. Känns lite avslaget kanske :gremwink:
 

--nix--

Veteran
Joined
24 Jul 2003
Messages
24
Location
Upplands Väsby
Re: Sovande forum

True true.. men det känns som vi inte behöver ta upp allt det igen. Tyckte mest att det var tråkigt att ingen verkar engagera sig längre... oavsett hur mycket folk må jobba i det tysta.
 
Top