Nekromanti Sorgligt meddelande

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,439
Insignia har av olika skäl valt att lämna de här projektet. Jag är mycket ledsen för detta men vi får klara oss ändå. Så fort Mask och Vitulv blir aktiva vet jag ungefär hur det kommer gå, men vem vet när de blir det. :gremwink:

Då är frågan, behöver vi en ersättare?

Och så tänkte jag berätta hur det går för mig. Det är enkelt. Inte alls, går det. Jag har mycket med skolan och mycket med ett annat projekt, så min ork tryter för tillfället, men den kommer nog snart och om allt går väl har jag en lista av viktiga scener på söndag (Därefter behöver jag jobba lite med äventyrsutmaningen och så).
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,987
Location
Linköping
Utan Insignia är livet meningslöst

Insignia har av olika skäl valt att lämna de här projektet. Jag är mycket ledsen för detta men vi får klara oss ändå.

Vi hotas alltså inte av nedläggning, bra, i värsta fall får jag hoppa in men jag hoppas till det yttersta att detta kan undvikas. :gremwink:

Då är frågan, behöver vi en ersättare?

Neh, vänta och se.

Och så tänkte jag berätta hur det går för mig. Det är enkelt. Inte alls, går det. Jag har mycket med skolan och mycket med ett annat projekt, så min ork tryter för tillfället, men den kommer nog snart och om allt går väl har jag en lista av viktiga scener på söndag (Därefter behöver jag jobba lite med äventyrsutmaningen och så).

Jag har tänkt kolla på Fellowship of the ring i ett bra tag nu för att komma igång med spånandet, men det kommer hela tiden andra saker. :gremtongue:
Om vi likt filmen ska köra en flashback till Bilbos äventyr behöver vi bilder på Bilbo, Gollum & Gandalf (nån mer? Behövs Gandalf?).
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,439
Nja, men hon är duktig..

...och då är det tråkigt att hon inte ville vara med mer.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,439
"Jag har... öh... ritat några bilder på troberg."

Får man se dem? :gremlaugh:
 
Top