S Sigurdil Veteran Joined 1 Jun 2001 Messages 5 Location Sweden 22 Sep 2001 #1 Vilka sociala tillstånd är rimliga för en jägare som bor i skogen och är i stort sett självförsörjande? Jag är snurrig!!!!
Vilka sociala tillstånd är rimliga för en jägare som bor i skogen och är i stort sett självförsörjande? Jag är snurrig!!!!
Krille Lord Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 22 Sep 2001 #2 "Vilka sociala tillstånd är rimliga för en jägare som bor i skogen och är i stort sett självförsörjande?" Ofrälse och gift samt ofrälse och ogift. Ofrälse kan omfatta friboren eller livegen, men jag är skeptisk till träl även om det är möjligt. - Krille "Shout with glee and jump with joy; I was here before Kilroy"
"Vilka sociala tillstånd är rimliga för en jägare som bor i skogen och är i stort sett självförsörjande?" Ofrälse och gift samt ofrälse och ogift. Ofrälse kan omfatta friboren eller livegen, men jag är skeptisk till träl även om det är möjligt. - Krille "Shout with glee and jump with joy; I was here before Kilroy"