Nekromanti Smaklös scarification

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Fy djävulen vad tajt du börjar bli på tecknandet!
Förbaskat snyggt, I love it! Och håret sen, skitsnyggt! Awesome kort och gott.

Som jag sade till Xhakhal så borde kanske inte en annan som tecknar som en bärfis i jämförelse med er säga så mycket. Dock tycker jag att armarna känns lite skeva. Dessutom skulle jag vilja ha mer shape på näsan, det känns lite plastig och klossig som det är nu. Dock funkar den helt klart då det faktiskt finns folk med den typen av näsa irl. :gremsmile:
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Rawr! Tackar. Du har helt rätt i din kritik. Meningen med den här bilden var att jag skulle hinna klar med den mellan 2 spelmötet, vilket är assnabbt för mig.

Jag hann i princip det men då hystade jag en massa saker över axeln. Typ håret tex är ett snabbjobb jag kunde gjort bättre.

Tack för den riktiga feedbacken. Den är värd en massa, och oavsett hur mycket man tecknar kan man ha bra observationer och åsikter.
 

rjonas

Hero
Joined
5 Apr 2002
Messages
1,352
Jag gillar att hon gjort sig besväret att karva in serifer. Det motsäger budskapet, på nåt vis.

Håret är åsom.
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Seriffer FTW. Fast hon gick till en nergången tatuerings studie i bostons sämre delar för att få det gjort.
MC: "Jag hörde att ni gjorde scarificationns här?"
Rakad fet och tatuerad tatuerade: "Legg."
"Okej då."
"Det här är ett falsklägg."
"Och här är det inte 18års gräns."
" Näh. Har du cash?"
" Japp. Jag vill har det här tatuerat här." *räcker över lapp och visar med anden på bröstkoren*

Scenslut och så slängde jag bilden på mina medspelare. Den som spelar den ordentliga karaktären gapade 3 min.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
w176 said:
Seriffer FTW. Fast hon gick till en nergången tatuerings studie i bostons sämre delar för att få det gjort.
MC: "Jag hörde att ni gjorde scarificationns här?"
Rakad fet och tatuerad tatuerade: "Legg."
"Okej då."
"Det här är ett falsklägg."
"Och här är det inte 18års gräns."
" Näh. Har du cash?"
" Japp. Jag vill har det här tatuerat här." *räcker över lapp och visar med anden på bröstkoren*

Scenslut och så slängde jag bilden på mina medspelare. Den som spelar den ordentliga karaktären gapade 3 min.
Mua wa ha wa ha ha haa!
I love it!
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Fantastisk!

Okej, om jag ska säga något så verkar bilden lite ojämn, alltså att du lagt olika tid på olika ställen. Håret är fantastiskt, speciellt i fästet. Toppen (klädesplagget alltså) är det minst fantastiska. :gremsmile:
 
Top