PROMOTION Skyarna tjockna till Askhem: anno 1713

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,568
Pdf inhandlad. Inte så länge sedan jag spelledde en liten kampanj med Skugga över Västerklint, Vaxkabinettet och Dö vid denna källa. Ska kolla med spelgruppen om de är intresserade av att fortsätta med Skyarna tjockna vid tillfälle. Kanske efter sommaren, när vi ändå haft sommaruppehåll från Warlock!.
 

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,065
Kommer de att finnas i andra butiker än Alphaspel också? T ex SfBokhandeln.
SF-bokhandeln verkar ha förändrat sina inköpsrutiner lite sedan tidigare kontakter och dröjer med att svara. Men ambitionen är att sälja även där. I övrigt får ni gärna tipsa om andra ställen som kan vara intresserade av att sälja.
 

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,528
Location
Göteborg
SF-bokhandeln verkar ha förändrat sina inköpsrutiner lite sedan tidigare kontakter och dröjer med att svara. Men ambitionen är att sälja även där. I övrigt får ni gärna tipsa om andra ställen som kan vara intresserade av att sälja.
Det är min upplevelse också. Jag tänkte att de behövde slimma kostnaderna under pandemin, men det är bara en gissning. Här i Göteborg har de en del smala spel på engelska, men väldigt få - om ens några - svenskproducerade tyvärr. Både M-Space och Odd Soot fanns tidigare och sålde slut.
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,891
Location
Marjura
Det är min upplevelse också. Jag tänkte att de behövde slimma kostnaderna under pandemin, men det är bara en gissning. Här i Göteborg har de en del smala spel på engelska, men väldigt få - om ens några - svenskproducerade tyvärr. Både M-Space och Odd Soot fanns tidigare och sålde slut.
SF i Stockholm har en otrolig bredd vad gäller smala spel (både svenskt o utländska), tycker jag. De exponerar dem bra också.
 

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,065
SF i Stockholm har en otrolig bredd vad gäller smala spel (både svenskt o utländska), tycker jag. De exponerar dem bra också.
Ja, jag tycker alltid SF-bokhandeln här i Göteborg verkat vara schysta mot mindre aktörer. Jag tror framförallt att de har mycket att göra på inköpet och att det är därför de dröjer. Förhoppningsvis finns vi på deras hyllor snart!
 
Top