Nekromanti Skrotum

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Den roligasre omskrivningen för "området där nere" måste väl ändå vara skrotum, eller är jag bara trött?

//erik. känner sig peepad på att kruva rollspel, men är dör rött fört stava korrekt.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,510
Location
En mälarö
Den roligasre omskrivningen för "området där nere" måste väl ändå vara skrotum, eller är jag bara trött?
Lite trött verkar du med tanke på att "skrotum" inte ens är en omskrivning (om du med omskrivning menar "att inte nämna saker vid dess rätta namn") utan en korrekt latinsk benämning. "Området där nere" däremot är en omskrivning if I ever saw one. :gremgrin:

/Anders (äter banan)
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Lite trött verkar du med tanke på att "skrotum" inte ens är en omskrivning (om du med omskrivning menar "att inte nämna saker vid dess rätta namn") utan en korrekt latinsk benämning. "Området där nere" däremot är en omskrivning if I ever saw one.
Hallå, visste jag väl. Var bara för trött för att komma på en bättre formulering. *förnärmad*

/Anders (äter banan)
Med tanke på vad tråden handlar om tycker jag det där låter… lite snuskigt. :gremtongue:

//erik. åt nyss ett päron
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,510
Location
En mälarö
Citat:
--------------------------------------------------------------------------------

/Anders (äter banan)


--------------------------------------------------------------------------------


Med tanke på vad tråden handlar om tycker jag det där låter… lite snuskigt.
Vilken slipprig fantasi du har.

//erik. åt nyss ett päron
Päron däremot... Jävla pervo! :gremgrin:

/Anders
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Hehe, denna text hittade min mor när hon korrekturläste waldorfskolans kursplan i trädgårdsundervisning:

"Det kan vara av enormt värde för den pubertale ynglingen att få förundras över den lilla, lilla purjolöken."

Mamma fick så finkänsligt hon kunde säga att "Eh, kanske man ska... säga nåt annat än... purjolöken?..."

Hähä.

-Hjalle, äter purjo (inte).
 
Top