Nekromanti Skriv i Fenix du också!

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Jepp, vet att vi nämner det emellanåt, men... Trots att bidragen strömmar in och vi ständigt tvingas göra jobbiga prioriteringar kring vilka artiklar som får vänta i arkivet ytterligare ett nummer och vilka som kommer med så... Vill vi alltid se fler bra artiklar till Fenix:) Och fler skribenter - och att fler av er som skrivit skriver igen;-)

Trots att ett nummer precis kommit ut är det hög tid om du vill ha en chans att komma med redan i nästa nummer (som kommer ut 2 september) - då behöver vi din artikel den 25 juli.

Är du intresserad? Kontakta oss direkt på fenix@speltidningen.se

Ser fram emot ditt bidrag!

/t & a
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Teman?

Eftersom ni kört teman i de olika numren så kanske ni borde lista upp kommande nummers teman. Vilket gör det lite lättare för skribenter att anpassa sig. Antar jag.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,925
Location
Sandukar
Jag har ett uppslag till Eon, men det är tämligen regelintensivt. Fungerar den typen av artiklar?
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,468
Location
Stockholm
Massor med regler är bra

Regler, regler, regler, bara det är något som känns officiellt! Och det är det väl om du skriver det?

Mejla Fenix med förslaget!

M.
 

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Re: Teman?

Nästa temanummer är novembernumret (Fenix nr 6), som har tema ukronier och kontrafaktisk historia. Dödslinjen till det numret är 15 september.

Vi har inte slagit fast nästa års teman ännu, men är som alltid öppna för förslag;-) Räkna med att det blir någonstans mellan 2 och 3 temanummer per år.

/a & t
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Vilka rollspel?

Finns det någon begräsning när det gäller vilka rollspel ni är intresserad av artiklar till? Jag går nämligen runt med en liten artikelidé till Kult.
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Re: Teman?

Varför Teman?

Nyfiken som ser Fenix som det starkaste ljuset i Rollspelssverige förutom spelföretagen
 
Top