Nekromanti Skräck-brädspel söker medhjälpare

Hästis

Veteran
Joined
29 Jan 2011
Messages
33
Location
Uppsala
Jag har jobbat på ett brädspel sedan början av 2012 men har tillfälligt dumpat det då det blev väldigt intensivt ett tag och jag tappade orken.

Nu har jag orken tillbaka men jag känner att jag inte kan göra detta på egen hand längre. Jag söker några vänliga själar som skulle vilja hjälpa till att fullborda detta spel.

Det påminner lite om "Last Night on Earth" och "Betrayal at House on the Hill" skulle jag nog påstå och detta är vad jag söker i de som vill hjälpa mig:

*Kreativa personer som dels kan hitta på regler och historier och som inte har problem med att läsa på inom monster-historia.

*Art-designers. För att designa de olika monster, karaktärer och kort som kommer användas i spelet. "Anställning" sker inte omgående utan först och främst vill jag se en portfolio och sen återkommer jag vid ett senare tillfälle. Oavsett om just du väljs eller inte så kommer jag höra av mig.

Jag håller till i Örebro och har Skype så jag kan nås oavsett vart du är ifrån.
 

Caligo

Swashbuckler
Joined
3 Aug 2010
Messages
1,986
Location
Göteborg
Jag söker ju nya coola spel att ge ut genom Megaton Games och kan säkert tänka mig att samarbeta på något sätt. Har dock inte supermycket tid till att hjälpa till med regler etc just nu men väl layout, tryckerikontakter och försäljning mm. Skicka PM om du är intresserad.
 
Top