Nekromanti Sjuka vanor?

Oceanliner

Warrior
Joined
18 May 2000
Messages
273
Location
Jönköping
Är det någon som är SL för, eller befinner sig i en spelgrupp som har lite sjuka eller ovanliga (o)vanor?

Som till exempel alltid bära med sig ett halv kilo salt för att hälla i överlevande motståndares sår efter strider...
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Inte är det väl så sjukt att bära runt på 14 pistoler, 2 hagelgevär, 1-2 k-pist(ar), 10 stora svarta sopsäckar, 5 meter rep, handbojor, jättemånga knivar, listan fortsätter tills jag har nått överbelastningsgränsen för 4 ggr STY+TÅL/2... /images/icons/crazy.gif *skrammel skrammel* Just ja, nämnde jag 126 psykoskryss?

// P|uT0NiUm, som gillar drakar...
 

Alean

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
10
Location
Kalmar
Tja, en roghandvärg i vår spelgrupp brukar av någon anledning alltid plocka fram en liten visselpipa och blåsa i varje gång han överlevt en strid.
 
G

Guest

Guest
räknas det att man har en tjej som vill ha sex efter slagsmål? men inte annars? som tänder på att se en själv hugga ned en krigare... eller det kanske är normalt.
 

Aagar

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
34
Location
Borås
En av RPna i vår spelgrupp har fått en sjuk vana att lura in dumdristiga köpmänn på hans rum genom att säga att han ska få smaka på det bästa rödvinet i hela Asharina. Sedan blir det ett hårt dunk med binderakkhammaren i bakhuvudet.

Aagar - Den okunnige
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
"alltid bära med sig ett halv kilo salt för att hälla i överlevande motståndares sår efter strider..."

Det var det roligaste jag hört på länge.

/Sir Foilan

And Heaven Eternally Burns....
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Jag vet inte...men det fanns endel damer i Western på 1870-80-talen som lyckades ett flertal gånger tussa ihop 2 revolvermän till duell, där de gick till sängs med segraren... och detta är alltså sant...

Riddaren
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Nja, det där om salt är väll gräns till vanlig sadism. Men jag kan väll ta och tänka mig att de offren som råkar ut för det blir lätt sura...
Kul grej iallfall..
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
roligt? det låter mest som den spelaren har allvarliga mental problem...
fast det är klart, lite kul är det allt ;)

/Andreas, som har en rollperson i n2 som gillar flickor när dom inte är så levande...
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
/images/icons/wink.gifSjuka vanor tja jag vet inte MEN i gruppen nu så har jag en Tirakmagiker som försöker skapa en SanariTrukh eller Trukhsanari ( En Trukhs kropp&styrka och en Sanarie alvs IQ eller omvänt funkar det med ) Sen har jag haft en Dvärg som uppfann efter mycket hårt slitt en Varmluftballong och ville bomba Sanarie skogarna tyvär så ides han inte./images/icons/laugh.gif

Och en just ja En Kraggbarbar som var Shaman och anordnade gymnastiska Tävlingar för unga män när han själv förlorade sitt öga hans plan var att Ta över kroppen hos den som vann och i och med att kroppen var ung mellan 10-12 år skulle han ha lång tid på sig att lära sig använda den på rätt sätt så att han åter vart en skicklig krigare.

Tja i övrigt så är det ganska normala...

Fast då skulle du ha sett kampanien vi hade i Star Wars.. Uj uj uj uj uj...
 
G

Guest

Guest
ermh...
vanligt rån ju!
:)
fast vad gör man inte för att överleva... (hoppas han inte dödar dom..)
 
G

Guest

Guest
ermh.. hade ju varit fräckt om dom gick till sängs med förloraren.. då e det ju viss mening med att ha duellen..
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
"Andreas, som har en rollperson i n2 som gillar flickor när dom inte är så levande..."

Frågan är om inte det är sjukare. Va inte du på Mars o härjade oxå? (härjade på bårhus)

/Sir Foilan

And Heaven Eternally Burns....
 
Top