Jag spelade igenom min första kampanj nu som sltuade med att mörkrets prins Arotaur släptes lös i världen och sitter nu och myser i de stora slätterna tillsammans med en av mina rollpersoner och hans dotter vilka är ättlingar till Arotar.
Nu spolar jag hur som helst fram till år 1519 s.t. Min nya kampanj utspelar sig i Calnia och det är snart fullskaligt krig med Thalamur. Några av mina rollpersoner är tvångskommenderade vällustningar som ska få befäl i nya fartyg till flottan.
Men vad har hänt omkring i världen under sju års tid. Jag tänekr främst på några punkter.
1. Sällskapet i Gordrion borde grävt fram demonen. Vad händer då och hur går det med alliansen med Xinu.
2. Korståget mellan jargien och Soldarn.
3. Inbördeskriget i Soldarn
4. Erövringen av Västmark från Damarien.
5. Övriga stora konfliker som borde uppmärksammas i sabrisk press.
jag tar tacksamt emot förslag.
Nu spolar jag hur som helst fram till år 1519 s.t. Min nya kampanj utspelar sig i Calnia och det är snart fullskaligt krig med Thalamur. Några av mina rollpersoner är tvångskommenderade vällustningar som ska få befäl i nya fartyg till flottan.
Men vad har hänt omkring i världen under sju års tid. Jag tänekr främst på några punkter.
1. Sällskapet i Gordrion borde grävt fram demonen. Vad händer då och hur går det med alliansen med Xinu.
2. Korståget mellan jargien och Soldarn.
3. Inbördeskriget i Soldarn
4. Erövringen av Västmark från Damarien.
5. Övriga stora konfliker som borde uppmärksammas i sabrisk press.
jag tar tacksamt emot förslag.