Nekromanti Sista chansen att medverka i Project Breaker

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Vad är Project Breaker?

Project Breaker är ett bokfansin som ämnar att komma ut med fyra nummer med start sommaren/hösten 2002. Det riktar in sig på spelledare och har idéer och förslag på rollspel, kampanjvärldar, kampanjer, äventyr, miljöer och spelledarpersoner. En blandad kompott av resurser för spelledare helt enkelt.

Vi är just nu 8 stycken som jobbar med fansinet, fyra illustratörer och fyra skribenter och jag ser gärna att vi har tillräckligt med medarbetare för att fylla varje nummer. 10 stycken för varje del vore utmärkt.

Är du intresserad, maila mig på realwarduke@hotmail.com så skickar jag ut ett litet utskick så kan du tala om ifall du fortfarande är intresserad. Erbjudandet är öppet till den sista november
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Vad menar du med Sista chansen? Kan man inte hoppa på allteftersom? Är ni inte intresserade av enstaka artiklar?

I vilken form skall den ges ut?
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Sista chansen innebär att det är sista chansen att få en garanterad plats. Project Breaker har jag presenterat tidigare. Skriver man inte på nu har man ingen chans att vara med och diskutera på fanzinets interna forum där namn, design och annat ska diskuteras.

Jo, även enskilda artiklar är intressant men jag vill ha så god koll som möjligt redan från början om hur många sidor enskilda medarbetare kan bidra med och vilka som är intresserade efter att ha läst utskicket. Därav vill jag ha med alla från början.

Fanzinet kommer ges ut som mjukibunden A4bok och ackompanjeras av ett A4 häfte där spelar-hand-outs och sånt som ska kunna kopieras finns. Efter fanzinets fyra nummer kommer de artiklar som godkänts av skaparna läggas ut här på www.rollspel.nu.
 
Top