Silksong

Jag drog ner det till switchen direkt, men har börjat rätt försiktigt. Känner hur jag skulle kunna bli fullkomligt uppslukad. Det jag spelat så smått är obeskrivligt underbart.

Jag har självklart laddat ner och börjat!

Mycket goda intryck än så länge - älskar den nynnande insekten utanför första byn!

Är inte helt kompis med det nya sneda pogo- hoppet, men misstänker att det sätter sig efter ett tag.

Jag har självklart laddat ner och börjat!

Mycket goda intryck än så länge - älskar den nynnande insekten utanför första byn!

Är inte helt kompis med det nya sneda pogo- hoppet, men misstänker att det sätter sig efter ett tag.
Har också märkt att jag saknar ett hederligt nedåtslag, men tror som du att det är en vanesak.

En sak jag direkt tyckte mycket om var hur många figurer att prata med man möter, och att Hornet pratar! Att The Knight var tyst bidrog definitivt till stämningen där, men vår jägare här drar in en än mer. Och jag älskar röstskådisen, och replikerna.

Arbete, fotboll och bio har fått förtur, men jag har vaknat tidigt och spelat nån timme om mornarna. Utforskandet är ju min drog, mer än strider och grejer, och jag vill nästan inte gå framåt för den här tidiga storögda känslan är så sweet. Nu hittade jag precis till sist the Silkspear. What a feeling, som Irene Cara sa. Shaw!

Jag vet inte vad Silksong är, men det låter som ett spel, så jag flyttade tråden.

Jag säger inte emot, det är ett spel, men jag tänkte nog på det mer som en kulturell händelse när jag startade tråden :)

Back