Nekromanti Showdown: Berlin

Big Marco

Vampyrchef
Maila CJS på cjs@neogames.se och fråga. BTW - vad tycker du om SLP-porträtten på Showdown? ,-)

Jag skall ställa honom mot väggen i morgon när vi alla skall spela Phobia. ,-)

Perenna

Swordsman
BTW - vad tycker du om SLP-porträtten på Showdown? ,-)

Jag passar också på att svara...

Det kändes lite udda att för en gångs skull se fotografiska bilder på spelledarpersonerna, men i och med att denna typ av bilder är standard i N2 så antar jag att det helt klart borde vara så med spelledarpersonerna också. Inget fel i det.
Däremot var vissa av bilderna tagna ur ganska skumma vinklar för att vara 'presentationsbilder'. Dessutom passade vissa inte riktigt in på textbeskrivningen av karaktärerna. Man fick ett ganska mycket annorlunda intryck.

...och om man visar upp bilden på Otto Sell börjar spelarna garanterat att garva? /images/icons/wink.gif

Emil

Hero
Dessutom passade vissa inte riktigt in på textbeskrivningen av karaktärerna. Man fick ett ganska mycket annorlunda intryck.

Det är ett i så fall ett misstag eftersom det var meningen att bilderna och texten skulle vara kompatibel... Det gjordes ändringar i originalmanuset för just detta...

...och om man visar upp bilden på Otto Sell börjar spelarna garanterat att garva?

Aoh... frågan är om han är rätt person i äventyret att skratta åt.../images/icons/wink.gif

/Emil