Fridigern Swordsman Joined 23 Sep 2014 Messages 404 15 Dec 2015 #1 Nu sitter jag med mitt Sci-Fi! SPOILER: Älskar att Byrr is back! Tycker dessutom att världsbesktivningen och motivationen till att det finns massa aliens överallt är utmärkt.
Nu sitter jag med mitt Sci-Fi! SPOILER: Älskar att Byrr is back! Tycker dessutom att världsbesktivningen och motivationen till att det finns massa aliens överallt är utmärkt.
Mekanurg I'd rather be different than indifferent. Joined 17 May 2000 Messages 8,201 Location Port Kad, The Rim 19 Dec 2015 #2 Fridigern;n134772 said: Nu sitter jag med mitt Sci-Fi! SPOILER: Älskar att Byrr is back! Tycker dessutom att världsbesktivningen och motivationen till att det finns massa aliens överallt är utmärkt. Click to expand... Trevligt att du gillar vad jag har hittat på. Mer kommer framöver i Fenix.
Fridigern;n134772 said: Nu sitter jag med mitt Sci-Fi! SPOILER: Älskar att Byrr is back! Tycker dessutom att världsbesktivningen och motivationen till att det finns massa aliens överallt är utmärkt. Click to expand... Trevligt att du gillar vad jag har hittat på. Mer kommer framöver i Fenix.