Nekromanti Samarbete i framtiden?

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Jag kan inte klaga på samarbetet, i alla fall. Visserligen vet jag med mig att uppdateringstakten inte är den bästa alltid, men tack vare en klase wikisar så händer det ju alltid någonting. :gremgrin:
 

Exterus

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
126
Location
Sundsvall
ShreckNET

För min del så får ShreckNET gärna fortleva. Men eftersom jag personligen sällan skriver material till Vampire och eftersom det inte flyter omkring så mycket i cyberrymden att tillgå så vet jag inte om det vore realistiskt.
Jag hade någon sista desperat kampanj att samla ihop lite material för någon månad sen, och några månader innan dess så försökte jag mig på ett onlinerollspelar-projekt som båda var dödfödda pga brist på intresse. Tillochmed forumet är dött.

Men jag ska höra lite med min tysta kompanjon (Ymir) och se om det finns något att göra för att rycka upp sidan. Jag återkommer. :gremsmile:
 

Exterus

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
126
Location
Sundsvall
Re: ShreckNET

Jag och Ymir har kommit överens om att det inte finns någon direkt "marknad" för en svensk sida om Vampire i dagsläget. Så...ShreckNET kommer att läggas ner.
Någon får maila mig angående de tekniska detaljerna.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Re: ARS MAGICA

Jodå, den kan vara kvar tills dess. Det finns ju ingen annan Ars Magica-sida på svenska och du verkar ju vara ytterst närvarande, så om det finns utsikter för att det kommer hända saker på siten kan den gått få vara ett tag till.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Samarbetssidorna är inte igång sedan ominstallationen då jag inte har tid att sätta upp ett säkert system för att kunna tillåta andra än väldigt pålitliga personer till servern. För tillfället har inte ens någon i redaktionen möjlighet att logga in, så jag kan tyvärr inte tillåta utomstående plats på servern för tillfället.

Hade jag haft någon medhjälpare så hade det varit en annan femma, då hade vi ganska snabbt kunnat ordna med samarbetssidorna och möjlighet till annan serverplats. I dagsläget ser det dock väldigt mörkt ut.
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Är det inte mycket data kan du få ett konto på min server om det skulle behaga Konung Nils?

Sen hoppas jag du inte lägger upp porr och länkar upp det här på WRNU (eller liknande) :gremsmile:.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Hej!

En del av www.rollspel.nu's samarbetssidor har länge varit inaktiva och det är inte alls bra så det är en sak vi i redaktionen planerat att ändra. Därför måste vi kolla hur ni ser på fortsatt samarbete och ifall ni planerar att bli mer aktiva (några av er är jätteduktiga på att hålla sidorna uppdaterade), i annat fall är jag rädd att samarbetet måste avslutas.

Det vore bra om ni svarade på hur ni förhåller er till samarbetet.
 
Top