Nekromanti Saga på FREDAG!!!!

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Nu har äntligen tryckarna fått ändan ur vagnen, och har lovat att de ska buda upp 30 böcker (från Polen) till på fredag, så vi kan ta med till Lincon! ...resten ska tydligen komma med vanlig lastbil den 10:e juni...

nåja, det är ju inte i närheten med Krillses tryckstrul med Vägar i alla fall...
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Inte för att göra nån orolig, men... :)

nåja, det är ju inte i närheten med Krillses tryckstrul med Vägar i alla fall...

Det finns alltid någon som har det värre. Lancelot Games' första sändning Khelataar- och Excaliburboxar försvann på vägen (från Frankrike); budbilen kunde så småningom spåras till en P-plats nånstans i... Belgien eller nåt, där den stod övergiven.
Fordonet kom efterhand dit det skulle, men de fick aldrig reda på vad som hade hänt med den ursprunglige föraren.

Greg Stafford berättade om något spel (minns inte vilket) som Chaosium hade låtit trycka någonstans i Asien för att sånt var grisbilligt därborta. Sedan skulle det skeppas till USA med båt. Fartyget kom aldrig fram, inte ens så småningom, och ingen verkade veta vart det hade tagit vägen. De funderade ett tag om de skulle säga till undrande fans att spelet hade försvunnit i Bermudatriangeln...

--
Åke
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,281
Location
Örebro
Yay!

Då kommer den snart då mao. Bockar in den 10:e med stort kryss i kalendern :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Grattis !!

Oj !
Det var ju glädjande nyheter måste jag säga !! Synd bara att man inte skall till LinCon & träffa dig & ala andra foruminer, smat att man missar att köpa spelet ditt..

/ Johan K, som varit duktig & gjort en styck tigerkaka idag.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Inte för att göra nån orolig, men... :)

mmm du verkar ha rätt Rosen... inte fanken kom leveransen i dag som utlovats...

Senaste jag hörde att en fastnat i tullen i Polen, eller nåt... ack ja... Då blev det inget Lincon för oss då...
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Inte för att göra nån orolig, men... :)

Senaste jag hörde att en fastnat i tullen i Polen, eller nåt... ack ja... Då blev det inget Lincon för oss då...

Ay caramba! Kondoleanser.
Hm, sysslar de fortfarande med sånt, trots EU-utvidningen?

--
Åke
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Inte för att göra nån orolig, men... :)

mm eller hur.. låter mer som en kass ursäkt från tryckarna.... jag är skeptisk. och sjukt besviken....
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Inte för att göra nån orolig, men... :)

Aj då !
det var ju förbaskat trist att höra !!
Hoppas verkligen att det löser sig snart & att du får dem snart !
För jag är verkligen sugen å att köpa spelet ditt !
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Inte för att göra nån orolig, men... :)

tack... hoppas bara de inte dumpar böckerna nånstans ute på en lastkaj i en snöstorm... eller mellaneuropeisk översvämning.

Hursomhelst blir jag väldigt trött och deppig... förseningar strul förseningar.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Inte för att göra nån orolig, men... :)

Det vore väll högst olägligt om de gjorde det ja.. Böcker blir inte så glada av snöstormar & sådant har jag hört... :gremsuck:
Har du hört något om när de skall dyka upp ? & vart har du tänkt att sälja ditt rollspel ?
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Inte för att göra nån orolig, men... :)

senaste budet är att jag får det den 10e eller möjligen den 13e....

kommer finnas i alla välsorterade spelbutiker...

/T
 
Top