Nekromanti Sökes: ILLUSTRATOR ALL STARS till ett projekt!

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
I vår börjar vi med ett projekt till Fantasy! där jag skulle vilja ha med så många av de bästa svenska illustratörerna som möjligt. I alla fall med en bild var. Kan inte avslöja vad det gäller än, men kan säga att ni i framtiden vill kunna säga: "jag gjorde illustrationer till XXXX".

Intresserad? Hör av dig!
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,429
Location
Stockholm
Arfert;n5163 said:
I vår börjar vi med ett projekt till Fantasy! där jag skulle vilja ha med så många av de bästa svenska illustratörerna som möjligt. I alla fall med en bild var. Kan inte avslöja vad det gäller än, men kan säga att ni i framtiden vill kunna säga: "jag gjorde illustrationer till XXXX".

Intresserad? Hör av dig!
Ere nå pröjs?
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Kan bara betala småsummor. De flesta som hört av sig tar nån hundring per svartvit bild eller gratis. Och som vanligt går det mesta av ev vinst in i nya projekt. Önskade att jag kunde betala mer, men det här är hobby och jag har ingen privat förmögenhet jag kan plöja ner på att köpa bilder. Tycker det är viktigast att kunna ha en hyfsad utgivningstakt, men att vara lågbudget för övrigt.
 

Arntsen

Warrior
Joined
2 Mar 2002
Messages
351
Location
Skiptvet/Østfold/Norge
Arfert;n5163 said:
Kan inte avslöja vad det gäller än, men kan säga att ni i framtiden vill kunna säga: "jag gjorde illustrationer till XXXX".
Men vafan! Så kan du ju inte säga! Rent elakt ;) Dessvärre sträcker sig min tecknarexpertis till fantasifulla streckgubbar och missbildade huvudfotingar av betala annars slutar jag inte rita kallibern. :)
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Jo det kan jag säga, då jag lovat FENIX att de ska vara först med nyheten. ;) Men jag måste sätta igång innan dess.
Arntsen said:
Ah, det förklarar saken.
 
Joined
28 Sep 2013
Messages
966
Location
Stockholm
Att kalla mig en av de "bästa svenska illustratörerna" vore inte bara en extrem överdrift, utan även en lögn...men du får gärna kolla på Deviant och säga om du vill se mera. Alias: Hunden73.
Arfert said:
Tyckte en hel del där höll måttet. :)
Voldstagg13 said:
Tack! Det uppskattas, speciellt från Sinkadus-Arfert!:D
 

Clercon

Veteran
Joined
6 Feb 2013
Messages
78
Location
Skåne
Nu ritar jag inte gubbar och monster och jag vet inte vad det är du ska ge ut men om du behöver någon svartvit karta till projektet så får du höra av dig.
Arfert said:
Ja, det kommer nog bli flera kartor i projektet!
 

Robert

Warrior
Joined
22 Feb 2014
Messages
246
Jag gjorde några bilder till "Monster boken" och även om jag har svårt att vältra mig i epitetet "Sveriges bästa" kan jag doodla ihop något om du behöver.
Arfert said:
Du får gärna vara med den här gången också.
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Top