Nekromanti Söker spelskapare till skräckbrädspel

Hästis

Veteran
Joined
29 Jan 2011
Messages
33
Location
Uppsala
Jag har gjort ett inlägg om just detta spel en gång tidigare men eftersom personen jag pratade med den tidigare gången inte svarade på kontakt så har jag nu valt att återuppta frågan:

Jag har sedan början av 2012 designat ett skräck-brädspel som i viss mån påminner om Betrayal at House on the Hill. Det finns olika monster att möta och det finns olika karaktärer att spela med och olika kort som påverkar spelets utgång men kanske det bästa av allt är att det inte nödvändigtvis är ett kooperativt spel.

Jag söker efter folk som vill hjälpa mig slutföra och eventuellt ändra på olika delar i spelet. Det jag också söker är folk som vill göra bakgrundshistorier och även så kallad "Flavor Text", dels till de olika karaktärerna som kommer gå att spela men även till de olika monster som kommer finnas i spelet. Artdesigners för spelet kommer också behövas så småningom bara så att ni vet :gremwink:

Om du känner att du har vad jag söker efter så kontakta mig gärna, jag bor i Uppsala men har inget emot att röra mig till närliggande städer eller prata över Skype.
 
Top