Nekromanti Söker rollspelare

ReeDeeM

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
13
Location
Göteborg
Hallo!

Får börja med att be om ursäkt att jag inte postade detta medelandet här från börja. Jag viste inte att detta forumet fans... det var som sagt ett tag sedan jag var här senast.
Men jag tror inte det är någon fara skedd. Och det är nog fler som läser medelandet nu, då alla antagligen inte går in och läser i detta forumet regelbundet.

Så vidare till vad detta medelandet skulle handla om egentligen...

Det var ett rejält tag sedan jag var med och deltog i några diskussioner på den här sidan (den gammla versionen) eller för den delen tog upp en rollspelsbok.

Nu är det så att jag har fått en stark lust att ta upp min gammla hobby, och söker således efter medspelare.

Till saken hör det att det var ett rejält tag sedan jag spelade något rollspel (flera år sedan jag spelade på riktigt, spelade något enstaka uppdrag för sisådär ett år sedan). Förr spelade jag mest DoD men på senare tid bytte jag system till Eon (jag är mest intreserad av att spela Eon, men även andra system går bra) vilket jag snabbt fattade tycke för.

Jag heter Daniel och är 16 år och bor på Hisingen i Göteborg. Ju närmre ni är mig på kartan, och även i ålder, desto bättre. Jag är som sagt inte särskilt erfaren spelare och har inte spelat på ett bra tag (och är på så viss lite ringrostig).

Men ha överseede tack... jag kommer i form med tiden :)
Jag har bra med fritid, så att boka in spelmöten är inget problem.

Om ni har möjlighet att ta upp en ny spelare i eran spelgrupp och bor inom rimligt räckhåll, vet någon intressant spelförening i området, har allmäna tips om hur man kan hitta spelare eller whatever så skicka ett mail till:

dodtroll@hotmail.com
Alla svar är välkommna.

/Daniel Jonsson
 
Top