Söker korrekturläsare/folk med åsikter

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Hej!

Som en del av er vet så håller jag på med en 5E-kompatibel fantasykampanjmiljö som ska publiceras gratis på min sajt Loke's Library runt årsskiftet. Under oktober till mitten av december ska texten korrekturläsas så jag söker därför efter folk som kan tänka sig leta stavfel, konstiga formuleringar och sådant, och som fritt får uttrycka andra åsikter också. Jag söker ingen som kollar upp regelkompabilitet och sånt så ni behöver inte ha kunskap om D&D. (Men om det är nån som specifikt vill hjälpa mig med detta så tackar jag och tar emot.) I gengäld erbjuder jag ära och erfarenhetspoäng...eller motsvarande insats i form av korrekturläsande, illustrationer, överflödiga rollspelsprodukter, svenska serietidningar eller liknande under 2023 och framåt. Ert namn i produkten får ni också om ni inte motsätter er det.

Mängden att korra är helt frivillig. Just nu är texten ca 200 sidor med kanske 20 sidor tomrum där bilder ska vara men ni kan välja att korra en viss mängd, en viss typ av kapitel osv, men jag behöver täcka upp hela texten och hoppas kunna göra det med 10 eller färre personer.

Ni kan skicka ett mess i tråden, direkt till mig eller maila på slokum@hotmail.com.
 
Top