Nekromanti Söker erfarna spelare i göteborg.

Orchson

Veteran
Joined
6 Jun 2001
Messages
174
Location
Göteborg, Sverige.
Mhm... Hej. Jag söker spelare i göteborg till... I stort sett vilket spel som helst. Jag flyttade hit för ett halvår sedan, under den tiden har jag spelat mycket sparsamt, den gamla rollspelstarmen börjar suga igen. Därför söker jag erfarna spelare i göteborg, jag söker just erfarna spelare därför att jag till dags dato spelat rollspel i 11 år nu. Jag skulle därför uppskatta lite mer erfarna spelare, duktiga på karaktärsspel och förmågan att spela seriöst och också punktligt.
Jag är mest erfaren med Eon, då det är det jag spelat de senaste åren. Men även andra spel som, drakar & demoner, Mutant och kult är inte främmande för mig. Jag har inte en stor repertoar, men jag lär mig ganska snabbt hur spelen fungerar.

Jag ser helst till EON-spelare, men även andra rollspel går utmärkt.

Tack på förhand.
 

willone

Veteran
Joined
28 Mar 2001
Messages
14
Location
Göteborg (Majorna)
Tjenare - har väll kastat tärningar snart i .... många år är det, började 84 så det börjar bli ett par år, känner mig sugen igen, och jag har en polare eller ett par till som är sugna på att vara med, men vi är lite för få för att få ihop en egen grupp, mest lirat CoC, Warhammer rpg, och alternity - hör av dig - Will
 
Top