Nekromanti Säljes: Vampire The Masquerade-böcker

Frederyck

Djinn & Tonic
Joined
27 Dec 2006
Messages
35
Location
Uppsala
Här är nästa hög med böcker som jag vill göra mig av med. Eller som vi demokratiskt beslutat i familjen att jag vill göra mig av med. :gremgrin: :gremgrin: :gremgrin: :gremgrin:

Alla böckerna är i bra skick, om än lästa.

* Gilded Cage, White Wolf, (soft cover), 40:-
* San Francisco by Night, White Wolf, (soft cover), 40:-
* Midnight Siege, White Wolf, (soft cover), 40:-
* Time of Thin Blood, White Wolf, (soft cover), 40:-

* Gehenna, White Wolf, (hard cover), 60:-

Specialutgåvor av vissa regelböcker

* Vampire Storytellers Handbook, Special Edition i slipcase plus Storyteller's Screen, White Wolf, (hard cover), 200:- el högstbjudande

* Guide to the Camarilla och Guide to the Sabbat, Special Edition i slipcase, White Wolf, (hard cover), 200:- el högstbjudande

* Encyclopaedia Vampirica, Special Edition, White Wolf, (hard cover), 200:- el högstbjudande

All frakt betalas av köparen.
 
Last edited:

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,581
Är 600 (dvs 220 under ditt bud) för hela paketet OK?

Kommer i så fall att passera Uppsala under de närmaste dagarna så hela köpet kan hanteras snabbt och effektivt.
 

Frederyck

Djinn & Tonic
Joined
27 Dec 2006
Messages
35
Location
Uppsala
Jag har redan fått ett brev från en som bara ville köpa de tre specialutgåvorna för 600 och en som vill ha bara Player's Guide-paketet, men jag vill naturligtvis helst sälja allt i en klump.

Jag hade ingen aning om att de skulle vara så intressanta (för då hade jag nog använt en auktionssite... :gremsmile:, men jag har inte sålt dem än utan tänker låta alla hinna svara igen så att ingen skall känna sig snuvad på en (antagligen) bra affär.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,581
Jag har redan fått ett brev från en som bara ville köpa de tre specialutgåvorna för 600 och en som vill ha bara Player's Guide-paketet, men jag vill naturligtvis helst sälja allt i en klump.

Jag hade ingen aning om att de skulle vara så intressanta (för då hade jag nog använt en auktionssite... , men jag har inte sålt dem än utan tänker låta alla hinna svara igen så att ingen skall känna sig snuvad på en (antagligen) bra affär.
Om de är så intresserade så är det bättre om de får dem. För min del var jag mest intresserad av grundböckerna och såg mest de mindre böckerna som en bonus. Med andra ord, såvida det inte faller genom av någon anledning med de andra buden så låter jag dem gå före.
 

Frederyck

Djinn & Tonic
Joined
27 Dec 2006
Messages
35
Location
Uppsala
Hela rasket är preliminärt sålt till användare Rävnos. Försäljningen kommer att ske efter nyår.
 
Top