Nekromanti Säljes: Rollspel och Figurspelsböcker

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
App app! Regelöverträdelse läs reglerna!

Det är ej tillåtet att posta länkar till andra sajter för försäljning eller annonser. Låter dina vara kvar och tar bort denna regel istället för att ta bort ditt inlägg och straffa dig.

Men nästa gång, vilket gäller alla, läs reglerna för detta forum!
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Tusen minuspoäng:

Hej Claudiomarino! Jag såg att du öppnat en affär precis utanför gatan där jag bor! En skylt sade "Säljes: Rollspel och Figurspelsböcker" och jag blev nyfiken, så jag gick in där i morse för att kolla vad som fanns till försäljning.

Men döm av min förvåning när jag kom fram till rollspelshyllan: Jag trodde att jag skulle få se vilka rollspel som fanns till försäljning, men allt jag såg var olika typer av skyltar med vägbeskrivningar. "Gå till Helsingegatan 104", "Gå till Krukstukarvägen 33 B" osv. Jag blev förvånad; även om jag kunde förstå att du av praktiska skäl behövde sälja dina spel på annan plats än i butiken utanför gatan där jag bor, så tyckte jag det var märkligt att du i din butik inte nämnde något om vilka av dina spel som fanns på de olika adresserna. Förväntade du dig verkligen att jag skulle ta mig hela vägen till Krukstukarvägen 33 B för att först där få se att "jaha, nej, här ville han bara sälja Kult, och det har jag redan"?

Jag kan inte ens säga dig om jag är intresserad av dina artiklar eller inte, för du har inte ens tagit dig tid att göra mig intresserad. Du har bara refererat mig vidare till en massa andra adresser.

---

Precis så där var ditt inlägg. Tag omedelbart och skärp dig och berätta om vad det är för spel och figurspel du säljer redan här i detta inlägg, din latmask.
 

ro83rt

Swordsman
Joined
24 Sep 2001
Messages
646
Location
Vallentuna
Re: Tusen minuspoäng:

Ah, men i bland så lönar det sig att följa pilarna, vet du. Det visade sig nämligen att försäljaren ifråga har spännande gula fläckar på sin bäddmadras. Att sitta och fantisera var de kommer ifrån är ett perfekt sätt att spendera sin söndag.
 
Top