Nekromanti Säljes/Bytes: D&D minis

Belsornig

Veteran
Joined
3 May 2005
Messages
37
Location
Stockholm
Jag har en bunt med för mig överflödiga d&d minis som jag vill avyttra. Jag kan sälja dessa för rimliga samlarpriser eller byta mot sådana jag saknar.

Om någon är intresserad kan denne mejla mig på merkholz@hotmail.com för att få en lista på figu-rerna. Om du har några figurer att byta in kan du meddela detta på en gång.

Vi hörs!

/Mattias

Edit: Fixade rubriken. /Snigel
 

Belsornig

Veteran
Joined
3 May 2005
Messages
37
Location
Stockholm
Re: Var i landet finns du? (NT)

Jag håller hus i Stockholm. Goda möjligheter att slippa frakkostnader om du bor i närheten alltså.
 

Belsornig

Veteran
Joined
3 May 2005
Messages
37
Location
Stockholm
Det vill säga att priserna motsvarar figurernas raritet och efterfrågan. Jag har en lista som jag kan mejla till intresserade.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Kan du inte bara säga vilka överflödiga figurer du har?

Eller... Tja, jag vill ha:

Commons:
Snig the Axe
Man at Arms
Goblin Skirmisher
Kobold Warrior
Hyena
Wolf Skeleton

Uncommons:
Urthok the Vicious
Bladebearer Hobgoblin
Graycloak Ranger
Cursed Spirit

Rares:
HEBI
 

ForgottenRealms

Veteran
Joined
17 Jan 2002
Messages
140
Låter bra, jag byter gärna mot din Soldier of Thrane. Vill du sälja din Bladeling Fighter så köper jag gärna den också!
 

rks

Warrior
Joined
7 Mar 2004
Messages
227
Location
Stockholm
Min lista

Här är vad jag har. Kan tänka mig att byta i det närmaste allihop om jag får bra byte. Finns i Stockholm.
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,542
Location
Slätta
Re: Min lista

NB: Yuan-ti halfblood är inte rare utan uncommon. Menade du Abomination?

Jag är intresserad av Elf Warrior, Man-at-arms, Mongrelfolk, Axe sister och din Minotaur. Och din Large earth elelmantal också, men den tror jag att du vill ha för mycket för...
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,542
Location
Slätta
Re: Min lista

Faktum är att jag har några stycker från din önskelista, men det enda som jag vill ha på din lista är Hook horror och de som jag har är bara uncommons.

Dessa har jag från din lista:
Cleric of St. Cuthbert, Hill Dwarf Warrior, Cleric of Lathander, Gold Dwarf Fighter, Human Dragonslayer, Moon Elf Fighter.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Re: Min lista

Jag vill ha dina Orc Warriors, men det kan vara lite knepigt att byta/sälja eftersom jag bor i Linköping. Du ska inte möjligtvis till Lincon?


/Dimfrost
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Re: Min lista

Inte sådär våldsamt ofta, direkt. Man vågar väl inte skicka minis i kuvert, antar jag... Paket och sånt är ju apdyrt. Annars skulle jag vilja ha din Wolf och Azer Raider också...


/Dimfrost
 
Top