Nekromanti SÖKES!

TheGoblin

Veteran
Joined
13 Aug 2001
Messages
91
Location
Norrrrrland!
Då var det dags. Jag har skrivit om systemet och monstren , då var det dags att hämta skickliga skrivare.

Rollspelsvärlden:
Jorden består endast av en enda kontinent , resten är bara vatten. Det är dom sista åren innan apokalypsen. Demoner och Odöda regerar slättmarkerna , och desperata krigare riskerar sina liv för att slå tillbaks. Magiker har avancerat i kunskap , men inte tillräckligt. Skogarna befolkas av stenryggade varulvar , och du kan inte vara säker någonstans. Demonerna kan komma från taket , golvet , väggarna och vara mitt framför dig , utan att du ser dom. Helvetet kommer till ytan.....

Det är ganska mycket strid , men man kan ganska lätt dö , så man undviker strid så mycket som möjligt. Systemet bygger på t2 , t4 , t6 och t20.

Jag har nu skaffat en världskarta , och jag behöver hjälp med följande:
-Monster
-Magi
-Militär
-Finanser
-Folkslag
-Beskrivningar
-Äventyr

Jag har inga mer regler än att jag vill att det ska bli bra. Om du ärligt tror att du kan göra ett bra rollspel utav mitt projekt , kontakta mig på min icq eller maila mig.

ICQ:127143057
Mail: ddstrandberg87@hotmail.com
 

nemo1

Veteran
Joined
25 Jan 2002
Messages
6
BUGAR DET DJUPASTE

så, det är tacken för vad jag har sletit häcken av mig för att du aldrig är online, tack så mycket för den dolkhugget i ryggen.....

"det var det sista man hörde av nemo, den store, nu försvunnen in i dom djupaste grottorna i Faisonts vildmarker"
 
Top