Varulv Rymd-Bettan och Mårten: Total Mårtenkallelse - R2

I alla fall måste Biobunker ha blivit nattmördad.

Men det förklarar inte hur väktandet plötsligt hoppade över till Bettan.

Om någon fått rollen Rickard så vore det bra att få veta det nu och vad som hände där med väktandet.
Bunker var Rickard och Stradh var Bettan. Stradh hängdes och hann alltså inte väkta någon. Gissar att Bonk inte kunde väkta någon eftersom han dog.

Ulvarna kan inte gärna ha listat ut att BB var Rickard, han sa inget om sin roll. Så även om de har något teoretiskt megamord som går igenom väktanden tex, så lär de inte ha varit så pass tursamma. Nej, jag tror nog på Octa att det är dödligt att nämna kameradinon.

Bunker var Rickard och Stradh var Bettan. Stradh hängdes och hann alltså inte väkta någon. Gissar att Bonk inte kunde väkta någon eftersom han dog.
Just det, så blir det.

Men hur och varför flyttades väktandet?

Just det, så blir det.

Men hur och varför flyttades väktandet?
Antingen för att orginalväktaren Rickard blev "diskad" eller så är det någon dold förmåga någonstans som vi inte känner till.

BM, var god och berätta allt om ditt PM. Vi behöver få en bild av hur fan det här spelet funkar.

Gokväll, tillbaks hemma å detta är rörigt värre.
Förvånad över att jag fortfarande är i spel då jag verkligen inte hade koll där på slutet.

Fattar det som att Stratten blev utröstad.
Då bör väl Bb7 blivit nattmördad.

Impe dribblar med Väktar-rollen?

Det här med Octas snack om att en fras auto-dödar spelare som skriver det verkar väl inte stämma.
Antingen så driver Octa med oss eller så är det som Basse med flera varit inne på.

Impe driver med oss kanske.
Allt lullull å fluff å påstådda roller, namn kanske bara är dribbel som det mesta verkar vara i serien (jag har sett 3 avsnitt).

Octa kanske alltså skriver det han vet. MEN det stämmer inte ändå.

Jag behöver läsa om massor.

Tror nog Impe kaosar oss!

Info jag redan har berättat:

1. Jag är Kamera-Dinosaurie och hör till familjen Andersson.
2. Jag har en förmåga om att ta bilder. (Försökte använda men inget tycks ha hänt, jag försökte ta en groupie med Anthrox.)
3. Jag oroar mig för att bli utpekad som parasit då jag inte är biologisk släkt med däggdjuren.
4. Alla mina foton har tyvärr brunnit upp.
5. Likheter med frasen som dödade BB7 är tillfälligheter.
6. Om någon använder denna fras kommer den strykas ur avsnittet pga upphovsrättsliga skäl. Namn och fraktion redovisas kommande runda.

Sjukt rörigt och dåligt resultat. 😕 Massa frågetecken med hoppande väktare som sen åkt ute och eventuell diskningsmekanik eller uteblivet nattmord.

Vi är väl dock rätt säkra på att vi är utan väktare nu. Vi får fundera imorgon på om brist på väktare påverkar när/om vår siare ska outa med resultat - ett siande borde vi ju fått till i alla fall, förhoppningsvis på ett smaskigt mål. Även om vi inte har så tur att en ulv blev siad borde två gröningar (siaroutning + ett grönsiande) hjälpa pusselläggningen i det här kaoset. Siaren får i alla fall absolut inte ryka utan att vi fått ut nåt av den, tror vi är i behov av hårddata. Apropå det kanske det finns nåt i röstningen? Det finns ingen möjlighet till en beständig länk? En skärmdump i alla fall?

Sjukt rörigt och dåligt resultat. 😕 Massa frågetecken med hoppande väktare som sen åkt ute och eventuell diskningsmekanik eller uteblivet nattmord.

Vi är väl dock rätt säkra på att vi är utan väktare nu. Vi får fundera imorgon på om brist på väktare påverkar när/om vår siare ska outa med resultat - ett siande borde vi ju fått till i alla fall, förhoppningsvis på ett smaskigt mål. Även om vi inte har så tur att en ulv blev siad borde två gröningar (siaroutning + ett grönsiande) hjälpa pusselläggningen i det här kaoset. Siaren får i alla fall absolut inte ryka utan att vi fått ut nåt av den, tror vi är i behov av hårddata. Apropå det kanske det finns nåt i röstningen? Det finns ingen möjlighet till en beständig länk? En skärmdump i alla fall?
Susp, langa fram ditt PM nu. Vi behöver saker att greppa tag i.

Ang siaren så tycker jag denne kan kliva fram denna runda, med sitt sieri, så får vi väl två gröna namn att lägga till handlingarna.

Hmm, enligt räknaren borde Octa ha hängts...?
Vad kan då detta bero på?

1. Impe har klantat sig.
2. BBs röst räknades inte eftersom han diskades.
3. Nåt jox med Octas dinosaurie-fiffel. Tex att han blir immun mot utröstning om någon nämner fotodino.
4. Någon har fler eller färre röster än 1.

Ä va fasen vi behöver verkligen lägga korten på bordet.

Mitt är typ:
Jag är Lennart Andersson. Kusin Niklas? Nää, vi har bara bra semesterplaner faktiskt. Diarré på ett hotellrum i den dåliga änden av landet klarar vi oss utan en gång till även fast den där sköna liraren i baren hade en märklig förmåga att stöka till det.

Jag tolkar det som att jag tillhör familjen å tänker att resten är fluff. Initialt så tänkte jag först att det sista om förmåga pekar på att det finns nån förmåga av nåt slag i spel. Verkar dock rörigt tveksamt å det kanske bara är Impe-brus.

Back