I vår spelgrupp har vi en RP som är karkion och vi har ofta diskuterat hur det ska funka med flygningen. Vi har kommit fram till en utvecklig av släktesförmågan vingar så att man kan flyga en kvart om man flyger till exempel spaningsflygning istället för en runda. Men vi har fortsatt diskutera, dykanfall, med mera.
Jag matade in vad som var relevant i AI:n och fick fram lite förslag som jag sen gått igenom och skrivit om för att passa . Vi har inte testat något än och det blev väldigt många hjälteförmågor och en del regler är kanske onödiga. Vi kommer väl att prova oss fram till vad som passar
Men vill ni använda det, kommentera, komma på mer så kör hårt. Kommer ni på mer så kommentera gärna.
Med lite mer tid så kanske jag gör det lite snyggare.
Jag matade in vad som var relevant i AI:n och fick fram lite förslag som jag sen gått igenom och skrivit om för att passa . Vi har inte testat något än och det blev väldigt många hjälteförmågor och en del regler är kanske onödiga. Vi kommer väl att prova oss fram till vad som passar
Men vill ni använda det, kommentera, komma på mer så kör hårt. Kommer ni på mer så kommentera gärna.
Med lite mer tid så kanske jag gör det lite snyggare.
Attachments
-
62.5 KB Views: 11