Nekromanti [Rotsystem] Illustration av arkologins yttermått

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Inget galleriforum? Kanske lika bra, det är ändå nästan aldrig nån som kollar i dom.

Här är en illustration av arkologins yttermått. Den är skitstor (4 × 4 × 4 kilometer) och nästan en kub (lite tjockare vid basen, lite smalare högst upp). Som ni -- förhoppningsvis -- ser.
YKwP2.jpg

Men, typ, nåt sånt. Vad tycker ni?

Det ser ungefär ut som jag tänkt mig en arkologi. :P Inget konstigt där, och mer krås behövs definitivt inte. Jag gillar hur minimala kartorna och så ser ut i Rotsystem, så. btw, användare kan ladda upp bilder till sin egen profil och ha personligt galleri. Det får väl ersätta galleriforumet som "bilder ingen kollar på"-området.

Kraetyz;n1765 said:
Det ser ungefär ut som jag tänkt mig en arkologi. :P Inget konstigt där, och mer krås behövs definitivt inte. Jag gillar hur minimala kartorna och så ser ut i Rotsystem, så.

Bra, för om jag ska skapa dem så blir det typ inte så mycket snyggare än såna =)

Kraetyz;n1765 said:
btw, användare kan ladda upp bilder till sin egen profil och ha personligt galleri. Det får väl ersätta galleriforumet som "bilder ingen kollar på"-området.

Ah. Ja, är det mitt alternativ så fortsätter jag nog posta saker här i makarforumet istället, om ingen moderator säger åt mig att sluta...

Back