Nekromanti Romanen Iskriget: omslagspreview

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,900
Location
Port Kad, The Rim
Snett ned till vänster om det brinnande kanontornet ser du människor på däck.

Snöplymerna ner till vänster är från två snöskotrar.

Albas isvidder är en hård miljö där människor helst söker skydd inuti teknologiska kontraptioner.
 

rjonas

Hero
Joined
5 Apr 2002
Messages
1,352
Nä, hon har tagit diazepam. Det är väldigt sorgligt att man måste skjuta ihjäl henne. Hon är så trasig av kriget och kompromisslös in i döden.
 

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,865
Kul att få se hur jaggernauterna ser ut! Mäktigt. Men det måste kanske hända lite mer i bilden. Lite tydligare action alltså, i slutversionen.
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,900
Location
Port Kad, The Rim
Ledsen att göra sig besviken:

Linda Connor rörde sig smidigt och utan att slå i någonting när hon tog av sig en stor pälsrock, ett par rejäla pjäxor och tjocka fodrade överdragsbyxor. Under bar hon khakibyxor och rutig skjorta – en kroppsarbetande mans klädsel. En lång kniv med väderbiten läderbalja och nött skaft var fastspänd vid bältet. Det kortklippta svarta håret och klädseln kombinerat med den spensliga kroppen gav henne ett pojkaktigt utseende.
 

rjonas

Hero
Joined
5 Apr 2002
Messages
1,352
Mekanurg said:
Ledsen att göra sig besviken:

Linda Connor rörde sig smidigt och utan att slå i någonting när hon tog av sig en stor pälsrock, ett par rejäla pjäxor och tjocka fodrade överdragsbyxor. Under bar hon khakibyxor och rutig skjorta – en kroppsarbetande mans klädsel. En lång kniv med väderbiten läderbalja och nött skaft var fastspänd vid bältet. Det kortklippta svarta håret och klädseln kombinerat med den spensliga kroppen gav henne ett pojkaktigt utseende.
Jag är inte besviken. Jag efterlyser en människa i bild. Vilka kläder hon ska ha överlåter jag åt andra att diskutera.
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,900
Location
Port Kad, The Rim
Nej, det blir inte mer action är så här. Bilden är färdig. Vad som återstår är att Arfert ska slutföra de grafiska detaljerna.

Jag är väldigt nöjd med vad Per och Tomas har gjort.
 
Top