Forumträff Rollspelsträff i Stockholm 19 april

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Nästa vecka är det april månads rollspelsträff på Munkbron.

Vi brukar inte spela nånting, utan mest umgås och snacka om spel och annat. Ibland tar någon med sig ett spel de gillar för att visa och berätta om.

Tema för mars: BÄSTA rollspelet. Ta med dig ditt bästa rollspel, berätta varför det är bäst, och låt andra kika på det.

Fredag 19 april, från kl. 17 på Munkbron, Lilla nygatan 2 i Gamla stan.
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,880
Location
Marjura
Missar tyvärr pga andra åtaganden, men hade tagit med BoL Legendary...
 
Last edited:

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,927
Jag ska försöka joina. Det beror lite på hur det ser ut på familjefronten, vem som tar hand om lillgrabbben, men håller tummarna för att vi ska kunna pussla ihop det 🙂

Jag har förresten ett litet förslag angående forumträffarna. Detta ska inte ses som någon kritik eller att det är dåligt som det är nu, bara en idé. Det faktum att vi gör fredagen innan löning hänger såvitt jag vet ihop med att det kunde vara ont om plats annars under tiden när vi satt på Bishops Arms. Skulle det dock inte finnas plats för alla på Munkbron även efter den 25:e, med alla stora valv i källaren? Om det är så, skulle det finnas en poäng med att köra träffarna i samband med löning? Nu i tider av skenande räntor och matpriser har åtminstone inte jag astronomiska summor att spendera strax innan löning och det gör att det ofta finns en liten gnagande oro för att man kanske inte ska ha råd att vara med på träffarna, även om man haft datumet ledigt.

Det är verkligen ingen jättestor grej om majoriteten vill fortsätta ha träffarna innan löning, tänkte bara lyfta frågan 🙂
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
600
Jag har tänkt gå, men morgondagen får utvisa, och om det blir så blir jag nog som vanligt mer tidig än sen.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,927
Jag kommer tyvärr inte heller kunna komma denna gång. Ska skåla med en öl åt er här hemifrån så fort jag fått lillkillen att sova (med tanke på hur sprallig han är lär det ta några timmar 😂) 🍻
 
Top