Nekromanti Rollspelare & Lajvare i Borlänge området

Stenwall

Veteran
Joined
31 Oct 2001
Messages
3
Location
Borlänge, Förort till livet
Tjena

Jag är ganska ny inflyttat till Borlänge och leter mer eller mindre desperat efter Rollspelare och/eller Lajvare i detta område då jag har fått abstinens från rollspel/lajv.
Jag spelar och spelleder nästintill allt som finns på marknaden i dag men mästadels WoD, Neogames och så klart det Gamla Äventyrspels spelen (främst Mutant 2). Lajvar oxå ganbska mycket även fast det inte blivit så mycket på sista tiden men det ska det bli ändring på.
Är 22 år och har spelat och lajvat i dryga 10 år nu om det kan vara av intresse.
 

Firefly

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
126
Location
Mora
har du kollat sveroks sida om föreningar... där kanske du kan hitta borlänges rollspelsförening eller nåt i den stilen... kommer inte ihåg vad den heter just nu... men det ska finnas en bunt lajvare och rollspelare Borlänge... var det i alla fall när jag var där...
jag kan även rekomendera SillyCon i Mora...
hare göbb gött!!
 

Firefly

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
126
Location
Mora
dags att sparka mig själv i röven... har själv kollat sverok, men hittar inte några föreningar där... Buhu!
nåväl, men det ska finnas en förening i borlänge såvitt jag vet..
Good luck.
 

Tismae

Veteran
Joined
17 Jun 2000
Messages
31
Location
stockholm
hej firefly
finns cillycon kvar imora?
och i så fall.. var?
jag är en rollspelare utan rollspelsgäng numera så jag uppskattar svar
 

Firefly

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
126
Location
Mora
såvitt jag vet så ska de vara kvar på strandens skola, men dom har flyttat datumet. kommer tyvär inte ihåg vilket datum... du kan ju kolla på nåt kalendarium eller nåt...
 

Apleif

Veteran
Joined
19 Jul 2001
Messages
41
Location
Borlänge
Här finns jag.

Jag bor i Borlänge (på Tjärna Ängar närmare bestämt), och spelar till och från med en gammal grupp, som jag nyligen hittade. De tar säkert in fler om det är så, men annars så är jag helt villig att försöka starta en ny grupp med dig.
Själv är jag 20 år, rollspelare sedan 12 år tillbaks, och har även liveat en del (dock inte numera).

Du kan höra av dig till matz@phreaker.net eller apleif@enerla.net, eller kika in på IRC. Jag finns på irc.enerla.net:7777 #Enerla .
 

Apleif

Veteran
Joined
19 Jul 2001
Messages
41
Location
Borlänge
BROK

Den största rollspelsföreningen i Borlänge heter BROK. Jag håller mig däremot utanför dylika saker. :gremwink:
 

mike4180

Veteran
Joined
30 Nov 2022
Messages
3
Location
Borlänge
Hej.

Har spelat rollspel i många år och skulle gärna vilja komma igång igen.

Är intresserad av Äventyrsspel, favoriten är Mutant 2 med alla tillbehör (Ragnarök, sinkaduser etc...)

Finns intresse av att bilda en grupp eller gå med i en grupp för något spelmöte i veckan?

Går att kontakta mig på mike4180@hotmail.com Jag bor i Kvarnsveden i Borlänge.
 
Top