Nekromanti Rolemaster

Nagosh

Veteran
Joined
8 Dec 2000
Messages
6
e där ngn som har essence companion (RMSS) till salu....
vi behöver den.....
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Vet att den är svår att få tag på...hade ett h-e att få tag på den själv...men har den, men inte hemma (utlånad) och framförallt inte till salu, då jag fick slita som ett djur för att få tag på den, och det var för några år sedan (2-3).

Men jag tror att Of Essence till RMFRG funkar i stort lika bra, den är dock mer anpassad enbart till fantasy.

Riddaren


Även den bäste har dåliga dagar
 

Honken

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
906
Location
Umeå
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Vet att den är svår att få tag på...hade ett h-e att få tag på den själv...men har den, men inte hemma (utlånad) och framförallt inte till salu, då jag fick slita som ett djur för att få tag på den, och det var för några år sedan (2-3).

Men jag tror att Of Essence till RMFRG funkar i stort lika bra, den är dock mer anpassad enbart till fantasy.<p><hr></blockquote><p>Essence companion RMSS han i stort sett bara hamna på hyllorna innan ICE var tvungna att dra tillbaka producted för att man hade copywrite problem med författaren av modulen, och eftersom att man inte kunde enats så vart man tvungen att bränna alla böcker. Jag tror inte man han sälja den i några stora mängder.

Of Essence... är nog egentligen bara Essence delen av Spell Law till RMFRP.

/Honken!
 

Nagosh

Veteran
Joined
8 Dec 2000
Messages
6
Rolemaster e bäst när det gäller regler
och spel känsla och allt annnat
finns inget som kan slå det......
 

Nagosh

Veteran
Joined
8 Dec 2000
Messages
6
Riddaren.....
har du ngt tips var man kan försöka få tag på den??
 
Top