Nekromanti Riktigt bra rullar ni sett

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Evokee;n323463 said:
Att bli bannad utan att man förstår varför är nästan en initiationsrit här. Men inte lätt att veta när man är ny på forumet. Men om du tillåts tillbaka efter ditt hemska övertramp, så vill jag gärna upplysa om att här finns en ytterst smal åsiktskorridor, där alla som på klassiskt modernt identitetsvänstermaneér anses kunna tolkas som mikroagressioner, passiv aggressivitet, eller tillstymmelse till kritik mot vänsterextrema dogmer eller livsåskådningar straffas obönhörligt av moderatorerna.

Så vill du undvika att åka på en livstidsbann så kanske det är bäst att tänker dig att du diskuterar rollspel på syndkalisternas eller kpmlrs forum, eller i nån identitär facebookgrupp.

Personligen påminner det mig väldigt mycket om när jag en gång i tiden debatterade på salafistiska (ultraortodoxa muslimska) forum. Man måste lixom hålla huvet nere, eller så åker du ut med huvet före.

Varför det är sånt sovjetiskt samtalsklimat på detta forum tycker jag hade varit en väldigt intressant fråga att diskutera, men självklart kommer det inte tillåtas att diskuteras på denna plattform, men jag delar din uppfattning att detta är ett intressant fenomen.

Om jag inte är kvar efter detta inlägg så ses vi i Nangijala :)
Du inser förstås att du är väldigt mycket off topic i en tråd om favoritfilmer. Sluta med det är du snäll.

I övrigt tycker jag att du har fel.
 
Top