Inte ens inom en minut efter att det skrevs. Det är därför som det här förtydligandet står som svar, istället för att ha ändrats in i det gamla inlägget.
Inte ens inom en minut efter att det skrevs. Det är därför som det här förtydligandet står som svar, istället för att ha ändrats in i det gamla inlägget.
Ah, attans!
Jag skulle lägga mina slantar på att det var något som gick snett när det installerades ett nytt hack igår. Tills vidare får ni försöka klara er och jag hoppas det ska vara fixat så snart som möjligt.
Är det något akut finns jag tillgänglig och kan ändra åt er. Skicka bara ett PM.
Även om det inte är något som direkt påverkar forumets använding så är det trevligt att veta att saker och ting fördändras.
Egentligen bara min "humbliga" åsikt, men så är jag väl ett litet undantag också eftersom jag oftast läser vilka buggar som fixats till senaste versionen av ett program även om jag aldrig använt programmet tidigare...
Det var en rättning av en bugg i systemet som inte var tillräcklig, den var mer ingående än vad det såg ut att vara vid en första anblick. Nu är det fixat, och systemet är nog lite säkrare än tidigare.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.