Varulv R6 Varulvsblixt⚡️2 2025 SLUT

Sidd

”Bybo”
Mycket sugen på att se designen och rollerna och så, jag var helt lost och jag tror inte bara det var tidsbristen som ledde till det :P

Du får berätta sen Stradh hur du tänkte att du kunde klaima rött piller och komma undan med det? :P Vi hann ju inte snacka igenom det, men det skulle jag iaf inte vågat :P

Du får berätta sen Stradh hur du tänkte att du kunde klaima rött piller och komma undan med det? :P Vi hann ju inte snacka igenom det, men det skulle jag iaf inte vågat :P
Jag såg pillret som ofarligt.... vi hade ju fått vår lagfärg på annat sälle än i flufftexten. Jag valde att inte ljuga

Grattis @StradhLestat och @RasmusL , starkt jobbat!

Roligt att ulvarna höll på att ryka båda två på grund av färgoutning den här gången också, men att ni klarade er på att det skulle vara en för uppenbar ulvmiss.

Ja, jag var 99 % säker på att jag skulle ryka i den rundan och tänkte att enda chansen är att dra till med något riktigt outrageous. Lär aldrig funka igen, men den här gången gick det :P

Jag fattade inte att du vågade outa något annat än grönt där, men så var det ju också en av grejerna jag grönade dig för för att det var alldeles för uppenbart ulvigt för att kunna vara ulvigt.

Back