Är det verkligen fågelskit dock...?Den skallige mannen i mitten har fått fågelskit på flinten, är ankan som sitter uppflugen ovanför valven den skyldige.
Ankan är SLP från Sirenens klagan och minotauren är mycket riktigt Molok ( @afUttermarks RP )Jag vet inte vad som räknas som påskägg, men jag känner igen några av personerna på bilden. Ankan längst till höger är väldigt lik en från 80-talet (Gulliksons?) och minitauren med fiskpistol är väl exempel-rollperson i Kopparhavets hjältar.
… eller möjligen en karta över Ereb? De västra delarna synliga bilden, Trakorien (efter femte konfluxen) mer markerat än övriga delar.Är det verkligen fågelskit dock...?
Ha, du slog mig med någon minut. (Som jag la på att leta fram numret och se efter om det fanns någon bild på en duva i det.)Skylten som hänger från bogsprötet föreställer en vit duva, vilket även är namnet på ett äventyr i Sinkadus #3 och på det värdshus där äventyret utspelar sig.
Helt rätt! Det är ju just svarta ankor som anfaller Vita duvan, och i vår tolkning kom de åtminstone undan med tavernans skylt som hängdes upp som trofé utanför Mulkhanes. Montarkun är alltså den stad/ö som Kopparhavets pirater mutat in som sin.Skylten som hänger från bogsprötet föreställer en vit duva, vilket även är namnet på ett äventyr i Sinkadus #3 och på det värdshus där äventyret utspelar sig.
Du får rätt för karta. Löst baserad på kartan i Cut throat island, om någon minns den (spiken i kistan för Renny Harlin...… eller möjligen en karta över Ereb? De västra delarna synliga bilden, Trakorien (efter femte konfluxen) mer markerat än övriga delar.