Nekromanti Pyret:)

Pyret

Veteran
Joined
4 Apr 2014
Messages
11
Hej
jag är då Sanna Norberg och har efter mycket smygande här äntligen skaffat mig ett användare jag är lajvare i grunden men spelar även rollspel när tillfället ges och spelleder även i mellanåt trots att jag fortfrande är lite blyg för rävarna här och tycker ni är så coola:)

jag börjar väl spela rollspel runt 2005/2006 och provade då Mutant undergångens andra arvtagare efter att ha spelat ett friforms senario som handlande om ett bankrån på kulturhuset sliperiet i Örnsköldsvik och tycke de var grymt roligt sedan rullade det på med allt ifrån fantasy och skräck till starwars och och friform.

jag har även börjat skriva egna senarion mest friform men även l börjat nosa på annat så som Roberts jonssons bortom lögnens slöja och min egen fantasykampanj på jakt efter lyckliga slut med D6 systemet som grund . när jag inte spelar eller skriver rollspel så lajvar jag och pluggar till undersköterska, samt tar hand om min perserkatt en tant på 16 år i år som gillar att spela rollspel hon med Hon har fått ge namn till mitt alias. det var väl lite snabbt om mig och vad jag gör



väl mött och må tärningarna vara med er
Sanna
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,720
Roligt att du är här på riktigt nu. Oroa dig inte, de flesta bits lika lite som jag och Hans. :)
 

Pyret

Veteran
Joined
4 Apr 2014
Messages
11
*fångar upp björn och kramar tillbaka* jo äntligen så blev det av:)
 

Pyret

Veteran
Joined
4 Apr 2014
Messages
11
Anders, nej dig vet jag att du inte bits och jag får väl tro på dig då det gäller Hans;)
 
Top