WRNU putta på sina poster/trådar

Cernunnos

Warrior
Hej

Jag undrar om jag lägger till grejer i "min" säljtråd, är det ok att "putta" till den? Samt är det ok att "putta" till sin köpartråd om en ändrar i den?
Jag är inte alltid så förtjust i att skapa nya trådar när det handlar om samma sak men att något läggs till eller dras bort.

Hej

Jag undrar om jag lägger till grejer i "min" säljtråd, är det ok att "putta" till den? Samt är det ok att "putta" till sin köpartråd om en ändrar i den?
Jag är inte alltid så förtjust i att skapa nya trådar när det handlar om samma sak men att något läggs till eller dras bort.
Kan du inte bara skriva det i tråden då? "Nu finns också X till salu" eller "Y har blivit såld". (Och sedan uppdatera ursprungliga posten.)

Så har jag gjort.

Sen tror jag det finns nån policy om att man inte får spamma med sina försäljningar, @Magnus Seter ?
Nej, vi har inga regler kring det. Jag antar att om det skulle vara så att det puffas flera gånger i timmen så kanske vi får fundera på det, om vi skulle tycka att det så blev spam, men vi har inga regler mot att göra det.

Back