Nekromanti [Promotion] Symbaroum serien

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Nya avsnitt Tisdag och Torsdag!

Serien är en tecknad spelkrönika om "Det Förlovade Landet", introduktionsäventyret till Symbaroum. Om du inte har spelat äventyret och vill ha det ospoilat så kan det vara bra att inte läsa serien innan du gjort det! Om du har spelat det eller inte bryr dig om SPOILERS är det bara att köra. Läs serien här, scrolla ner för att komma till början!



Eftersom att det försvann i kraschen lägger jag upp länken igen.

/Mo.
 

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Nytt avsnitt idag - har hunnit komma ett par till under tiden som wrnu legat nere, eller som den kommer vara känd för eftervärlden: "Den långa ensamheten"
 

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Seriekrönikan över introduktionsäventyret Det Förlovade Landet är snart i mål - har du missat något av de 28 avsnitten som ligger uppe är det smart att scrolla ner till början. Scrolla som vinden för att unvika spoils! Det går även att klicka på bilderna för att få dem i större storlek.

Finns där serier om Symbaroum vanligen finns!

 

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Idag går Symbaroum serien i mål! Sista avsnittet ligger uppe HÄR.

För er som inte spelat klart introduktionsäventyret DET FÖRLOVADE LANDET och vill ha det Ospoilat hissar jag SPOILERFLAGGAN!

Säg gärna vad ni tycker om serien, här eller på bloggen och vi ses förhoppningsvis igen, kanske i Ambria, kanske någon annanstans. Tack för den här tiden!

Med vänliga hälsningar
/Mo.
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,370
Jag har uppskattat serien och speciellt humorn i den. Givetvis blev den ju extra underhållande eftersom vi spelade Det Förlovade Landet när du började lägga upp den. Mycket bra jobbat. Gör gärna mer!
 
Top