Nekromanti [Promotion] Speltidningen HYDRA

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,932
Location
Nordnordost
Hydra #6 har legat på hyllan i några månader. Vi hade hoppats på att kunna släppa det tillsammans med en fri-frakt-kod på Lulu, men det har inte blivit någon. Nu har hösten hastigt och lustigt övergått i vinter, så vi släpper ut #6 ändå, så det inte skall krocka med vinternumret #7 som redan luktar starkt av glögg och skidvalla.

[FONT=&quot]HYDRA #6

I detta nummer
[/FONT]
  1. Från Drakar och Demoner 1984 till Expert
  2. Recension av Veins of the Earth (2017)
  3. Att välja spelvärld
  4. Hoppatossor
  5. Tondöd
  6. Opalbyns katakomber
  7. Axis Mundi
  8. Axis Mundi – Slutet
  9. Snickargolem
[FONT=&quot]Print on Demand via Lulu[/FONT]
[FONT=&quot]PDF via DriveThruRPG[/FONT]

Med det sagt, Lulu lät mig precis stoppa något i kundvagnen och få fri frakt med koden "ONESHIP". Ta i trä.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,879
Location
Stockholm
wilper;n301554 said:
Med det sagt, Lulu lät mig precis stoppa något i kundvagnen och få fri frakt med koden "ONESHIP". Ta i trä.
Japp. »ONESHIP« funkar, men bara i den amerikanska butiken verkar det som.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,932
Location
Nordnordost
1989 visade sig bli ett hejdundrande spelår.

Om inget allvarligt går snett kommer Hydra #7 att dyka upp hos de sedvanliga välsorterade handlarna redan före jul.

Men än hinner jag lägga in reklam. Har du något OSR/KSR-releaterat som du vill pusha lite extra för innan året tar slut så hör av dig.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,932
Location
Nordnordost
Hydra #7 är ute!

https://hydra1989.wordpress.com/2018/12/12/hydra-7

Ni som köper papperstidningar kanske inte har hunnit få #6 i lådan än, men jag ville stöka undan allt som hängde över mig inför jul så det fick bli kort med tid mellan #6 och #7.

#7 är asfet, typ 104 sidor fet, så fet!


ONESHIP funkar fortfarande om ni gillar fri frakt och papperstidningar.

 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,566
Location
Umeå
Det är verkligen sjukt coolt vad Hydra har blivit. En speltidning av rang. Det bästa 1989 hade att erbjuda!

Vi är många som ser fram emot det nya året och undrar om 1989 kommer att bli ännu bättre!
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,413
Location
Umeå
Björn Wärmedal;n302538 said:
Det är verkligen sjukt coolt vad Hydra har blivit. En speltidning av rang. Det bästa 1989 hade att erbjuda!

Vi är många som ser fram emot det nya året och undrar om 1989 kommer att bli ännu bättre!
Behöver man förnya sin prenumeration för nästa år?
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,932
Location
Nordnordost
Det kanske ligger något i att Umeå är Sveriges spelmecca, det är bara om man bor i Umeå som det går att prenumerera på Hydra. :)
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,932
Location
Nordnordost
Nyfiken på vad Hydra är?

Nu kan ni ladda hem nummer 1 gratis från DriveThruRPG.

https://www.drivethrurpg.com/product/232982/Hydra-1

Under tidningens första år har vi producerat sju nummer proppfulla med spännande och rolig rollspelsläsning, långt mycket mer än vi trodde när vi först samlades för att göra #1. Och vi tackar för stödet och intresset från er läsare.

Och med det önskar vi er alla en God Jul, och tar själva helg för att ladda batterierna inför 1989!

/Hydra
 
Top