Nekromanti [Promotion] Soloäventyret: Trollblod

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,285
Location
Örebro
Om ungefär en månad är det dags för den tredje säsongen av Soloäventyret. Berättelsen denna gång heter Trollblod och är en modern skräckberättelse uppe i de norrländska skogarna - och kan man säga att ångest, mörker och tragedier är positiva så är det här mitt kärleksbrev till alla de somrar som jag spenderade där uppe. Fyra gäster tar sig an de slumrande farorna där uppe och ingen av dem kommer vara sig lik efteråt.


Gästerna är: Mattiaz Fredriksson (Red Moon Roleplaying), Anna Sandberg (Svartviken Rollspelspodd), Maria Ruthgård (Smygpodden) och forumets alldeles egna Cissi . Podden kommer även ha en del cameos och vi får bland annat höra ytterligare två forumiter i avsnitten, nämligen wilper och Sysp (som även kan höras i Nordnordost).

Podden går att höras på många ställen där poddar kan höras (förutom Spotify då) - och om den inte finns där du lyssnar på poddar säg till så försöker jag ordna det. Medan ni väntar Trollblod finns berättelserna Syndaslukaren och Insnöad att lyssna på så länge.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,918
Location
Nordnordost
Då står man på berömmelsens rand då! Turnéer, groupies, allsångsscener och tv-soffor väntar. Dags att bli podkänd.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,285
Location
Örebro
wilper;n330986 said:
Då står man på berömmelsens rand då! Turnéer, groupies, allsångsscener och tv-soffor väntar. Dags att bli podkänd.
Haha! Du tillhör ju historiens antikviteter tillsammans med mig! ;)
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,918
Location
Nordnordost
Robert Jonsson;n330987 said:
Haha! Du tillhör ju historiens antikviteter tillsammans med mig! ;)
Ja. Men nu skall jag vara med i sådan där glättig radioteatersproducerad actual play-pod! Sådana som vinner priser och får fangrupper på Facebook.

Det är stort!

(Also, jag kollade trailern, det ser ut att bli spännande radioteater. Coolt!)
 
Top