Nekromanti [Promotion] Morwhayle och Tricilve årets rollspel och modul - vi firar med Rea!

Joined
1 Feb 2013
Messages
669
Location
Nibiru
Senaste numret av Fenix bjöd på en glad överraskning - Spelet om Morwhayle har röstats fram till Årets Rollspel 2013 och Tricilve – Lojalisternas Tid till Svavelvinter blev Årets Modul. Jättekul, tycker vi, och riktar ett stort tack till alla er som röstade och inte minst alla talangfulla skribenter och illustratörer som har bidragit till dessa båda alster. :)

Vi firar den glada nyheten med en rea! Under en vecka sänker vi priserna på båda produkterna - passa på att köpa Spelet om Morwhayle för 248 kr och Tricilve - Lojalisternas tid för 128 kr. Har du inte redan stiftat bekantskap med Morwhayles gränder eller Tricilves skuggsida är det med andra ord läge att göra det nu!
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Jag blev inte helsåld på själva äventyret i Tricilve-boken, men settingdelen är så jääävla bra. Bland det bästa jag läst från Sverige på många år faktiskt. Kul att den vann, för jag tycker den fått alldeles för lite uppmärksamhet här på forumet och det är mycket synd det. Jag rekommenderar å det bestämdaste alla att skaffa Tricilve, särskilt till det löjligt låga reapriset.
 
Top