Nekromanti [Promotion] Elevation: Ny kampanj till M-SPACE

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,525
Location
Göteborg
På måndag är det dags för två nya titlar till M-SPACE!

Elevation och The Triton Incident utspelar sig båda i den nya kampanjvärlden Elevation. Böckerna är skrivna av Michael Larrimore, författare till Agony & Ecstasy - förra årets uppskattade superhjältebok till Mythras.

Om du vill veta mer så kan du redan nu ladda ner The Triton Incident som gratis PDF från DriveThruRPG:

https://www.drivethrurpg.com/product/280146/The-Triton-Incident


Clarence Redd
 

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,525
Location
Göteborg
Vad skulle hänt om Federationen i Star Trek var pank?

Elevation var en stolt organisation av forskningsresande, som sökte efter nya världar och främmande civilisationer.

Nu, 40 år senare, är grundaren spårlöst försvunnen under ett uppdrag. Finansieringen sviktar, den åldrande utrustningen faller isär och Elevations återstående rymdskepp fungerar knappt.

Men ett litet team vägrar att ge upp. Sökandet efter nya utomjordingar, redo för den galaktiska gemenskapen, är alltför viktigt för att lämnas till giriga företag och kriminella. Organisationen behöver nya rekryter.

Elevation är en ny kampanjvärld för M-SPACE skriven av Michael Larrimore, med nya världar, utomjordingar, organisationer och en kampanj i tre delar.


Båda böckerna finns att köpa i tryck och som PDF från DriveThruRPG:

https://www.drivethrurpg.com/product/279993/Elevation

https://www.drivethrurpg.com/product/280146/The-Triton-Incident

Introduktionsäventyret, The Triton Incident, är fortfarande gratis som PDF. Det finns också ett gratis ‘player’s kit’ som introducerar Elevation för spelare och inkluderar bonusmaterial. Länk finns i PDF:erna.


Clarence Redd


 

Attachments

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,525
Location
Göteborg
Semestertider har fördröjt det hela, men jag hoppas att SF-bokhandeln i Göteborg tar in några exemplar. Jag tippar att det tar cirka 3 veckor innan de är på plats.

Annars kan du beställa dem i tryckt form från DriveThruRPG.
 

.Per.

Rollspelsverket
Joined
3 Feb 2018
Messages
411
clarence redd;n331615 said:
Semestertider har fördröjt det hela, men jag hoppas att SF-bokhandeln i Göteborg tar in några exemplar. Jag tippar att det tar cirka 3 veckor innan de är på plats.

Annars kan du beställa dem i tryckt form från DriveThruRPG.
Kan minnas fel, såg dem på plats typ 24 juli?
 

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,525
Location
Göteborg
På SF-bokhandeln? Det låter osannolikt men inte omöjligt. Jag kan ta mig dit och kolla läget.

Göteborgsbutiken har annars varit väldigt bra på att ta in mina böcker - och andra roliga svenska rollspel - vilket känns väldigt kul.
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,086
Location
Göteborg
PAX;n331632 said:
Skickas de inom EU eller utanför?
Böcker skickas inom EU. Däremot skickas andra trycksaker (kort, kartor, SL-skärmar...) alltid från USA.
 
Top