Nekromanti [Promotion] Crowdfundingen för Mutant: Genlab Alfa har börjat!

Joined
1 Feb 2013
Messages
668
Location
Nibiru
Då var vi förbi € 7 000 - zonsektorn Den Långa Färden i är i hamn. Nästa mål, på € 8 000: stor karta över Paradisdalen i fyrfärg!
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
668
Location
Nibiru
Under natten har vi passerat € 9 000. Kul! Nu är Anders Fagers rubbitnovell (som lär bli legendarisk!) bara några hundra € bort. Tack allihop! Kampanjen finns på Indiegogo.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Om ni inte når 13k själva så lovar jag att stå för mellanskillnaden. Jag vill ha en boxjävel! ;-)
Arfert said:
Jag vill ha en Box som jag får plats med båda boxarna sen!
TomasFriaLigan said:
Hehe, I'll hold you to it! :)
Inkognito said:
Haha! Kung!
Även om jag tror vi snackar några hundralappar om det vill sig riktigt tok-illa! Under 16K och iaf jag kommer spika för fönstren för det tar jag som ett tecken på att apokalypsen har slagit till!
talgboll said:
Den här gången kommer du undan med dina pengar, Marco, som en superskurkversion av Charles-Ingvar "Sickan" Jönsson. Aaaaaargh!
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
668
Location
Nibiru
Där passerade vi 11K - tärningarna är fixade. Next stop - Hotel Imperator av Anders Blixt! Därefter hägrar spelbox på 13K - hjälp oss dit, så slipper Big Marco stå för hela kalaset. :D
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
668
Location
Nibiru
€12000 är passerat - Hotel Imperator av Anders Blixt är i hamn. Tack! Nu rusar vi vidare mot spelboxen på €13000!

Vi just också lagt till en ny "perk", eftersom Nivå Alfadjur (€200) tog slut så snabbt. På den nya nivån Klanäldste (på €350) får du också en personlig bild på ditt husdjur eller din rollperson, tryckt i Genlab Alfa, men du får också denna bild (eller valfri Mutantbild) tryckt på lyxigt canvastyg spänt på en träram, hemskickat i brevlådan.

Kampanjen för Mutant: Genlab Alfa hittar du här!
gorillotaur said:
Jag känner en katt som är så vacker att det vore skam att inte få in honom i spelet. Men 350 euro! Mycke pengar. Fast är det inte skatteåterbäring snart?
TomasFriaLigan said:
Jo, en del pengar är det - men man får också en tjusig canvas-tavla att hänga på väggen! Den kostar cirka 1000 kr att trycka, därför blir det dyrt. :)
talgboll said:
Kan man få en kommentar kring hybrisen gällande nivån "Skogens konung", Tomas? ;)
TomasFriaLigan said:
Hehe, det är tydligen inte lika lockande att hänga med Ligan som vi trodde! ;)
talgboll said:
Haha den där nollan kommer att förfölja er länge ;)
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
668
Location
Nibiru
Big Marco kan pusta ut. Nu har vi passerat €13000 med råge. Det blir därmed en härlig spelbox av Genlab Alfa, utan att Marco behöver betala kalaset själv. :)

Men vi är inte nöjda för det - på €14000 väntar mera rubbitar i form av en zonsektor, och därefter spelkort och spelmarker. Kampanjen rullar vidare på Indiegogo.
Big Marco said:
Jag var ALDRIG orolig... hehe.... he....
DeBracy said:
Box fuck yeah!
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
668
Location
Nibiru
Och där passerade vi €15000 - det blir spelkort! Bara ett stretch goal kvar nu - spelmarker på €16000. Hjälp oss nå dit!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Nya stretchgoals? Extra tärningar/marker i lådan? Mer PDF-material?
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
668
Location
Nibiru
Vi är över 16 000 € - tack alla! Helt enormt, alla stretch goals uppfyllda på mindre än en vecka. Vi återkommer med nya stretchgoals!
Tre solar said:
 
Top