Nekromanti [Promotion] Crowdfundingen för Mutant: Genlab Alfa har börjat!

http://igg.me/at/genlab

De muterade djuren invaderar Zonen! Vår crowdfunding för Mutant: Genlab Alfa, den första stora expansionen till Mutant: År Noll, har börjat borta på Indiegogo. Skynda dit och knip de fetaste perksen nu. :)

Attachments

• genlabbalpha_fb.jpg
    genlabbalpha_fb.jpg
    80.3 KB · Views: 0
Då var vi förbi € 7 000 - zonsektorn Den Långa Färden i är i hamn. Nästa mål, på € 8 000: stor karta över Paradisdalen i fyrfärg!

Under natten har vi passerat € 9 000. Kul! Nu är Anders Fagers rubbitnovell (som lär bli legendarisk!) bara några hundra € bort. Tack allihop! Kampanjen finns på Indiegogo.

Om ni inte når 13k själva så lovar jag att stå för mellanskillnaden. Jag vill ha en boxjävel! ;-)
Arfert said:
Jag vill ha en Box som jag får plats med båda boxarna sen!
TomasFriaLigan said:
Hehe, I'll hold you to it! :)
Inkognito said:
Haha! Kung!
Även om jag tror vi snackar några hundralappar om det vill sig riktigt tok-illa! Under 16K och iaf jag kommer spika för fönstren för det tar jag som ett tecken på att apokalypsen har slagit till!
talgboll said:
Den här gången kommer du undan med dina pengar, Marco, som en superskurkversion av Charles-Ingvar "Sickan" Jönsson. Aaaaaargh!

Där passerade vi 11K - tärningarna är fixade. Next stop - Hotel Imperator av Anders Blixt! Därefter hägrar spelbox på 13K - hjälp oss dit, så slipper Big Marco stå för hela kalaset. :D

€12000 är passerat - Hotel Imperator av Anders Blixt är i hamn. Tack! Nu rusar vi vidare mot spelboxen på €13000!

Vi just också lagt till en ny "perk", eftersom Nivå Alfadjur (€200) tog slut så snabbt. På den nya nivån Klanäldste (på €350) får du också en personlig bild på ditt husdjur eller din rollperson, tryckt i Genlab Alfa, men du får också denna bild (eller valfri Mutantbild) tryckt på lyxigt canvastyg spänt på en träram, hemskickat i brevlådan.

Kampanjen för Mutant: Genlab Alfa hittar du här!
gorillotaur said:
Jag känner en katt som är så vacker att det vore skam att inte få in honom i spelet. Men 350 euro! Mycke pengar. Fast är det inte skatteåterbäring snart?
TomasFriaLigan said:
Jo, en del pengar är det - men man får också en tjusig canvas-tavla att hänga på väggen! Den kostar cirka 1000 kr att trycka, därför blir det dyrt. :)
talgboll said:
Kan man få en kommentar kring hybrisen gällande nivån "Skogens konung", Tomas? ;)
TomasFriaLigan said:
Hehe, det är tydligen inte lika lockande att hänga med Ligan som vi trodde! ;)
talgboll said:
Haha den där nollan kommer att förfölja er länge ;)

Big Marco kan pusta ut. Nu har vi passerat €13000 med råge. Det blir därmed en härlig spelbox av Genlab Alfa, utan att Marco behöver betala kalaset själv. :)

Men vi är inte nöjda för det - på €14000 väntar mera rubbitar i form av en zonsektor, och därefter spelkort och spelmarker. Kampanjen rullar vidare på Indiegogo.
Big Marco said:
Jag var ALDRIG orolig... hehe.... he....
DeBracy said:
Box fuck yeah!

Och där passerade vi €15000 - det blir spelkort! Bara ett stretch goal kvar nu - spelmarker på €16000. Hjälp oss nå dit!

Nya stretchgoals? Extra tärningar/marker i lådan? Mer PDF-material?

Back