Nekromanti [Promotion] Arkipelago Arcana -- Succén från SävCon 18 nu på lulu

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,552
Location
Umeå
Jag var skitduktig förra året och skrev mitt äventyr inför SävCon ordentligt istället för bara lite stödord. Fast jag glömde rita dit de viktiga punkterna på kartan, så det fick jag fixa inför första spelpasset.

NU har jag fixat det även i den digitala kopian, och det var allt som var kvar för att kunna publicera på lulu :D
Det Svävande Riket expanderar sin domän. Storkrig bryter ut i arkipelagen.

En rättmätig arvinge, en fallen krigare, en rebell, och deras vänner försöker alla förverkliga sina öden.

När morgondimman skingras blottas slaglinjerna; det lilla smuggelskeppet i korselden skjuts i sank och våra hjältar är i vattnet…


Detta är ett rollspelsäventyr med inkluderade regler som skrevs för och spelades på SävCon 2018. Häftet tas isär inför spel och innehåller karta (omslaget), regler, spelledartips, äventyret samt fem färdiga rollpersoner. Regelsystemet är baserat på Lady Blackbird av John Harper. Världen är en arkipelag på en vattenskiva, fylld av pirater, politik, magi och äventyr.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,552
Location
Umeå
Nu får jag lov att pudla! Jag insåg just att Lady Blackbird är Attribution-NonCommercial-ShareAlike. Måste kolla igenom allt det där jag skrev för ett år sen och se hur mycket LB som är kvar i det egentligen... >.<

Jag återkommer när jag är på det klara med rättigheterna.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,552
Location
Umeå
Jag insåg att jag glömde återkomma, men alla frågor kring rättigheter är nu utredda och Arkipelago Arcana finns återigen att köpa på lulu.

Notera att rabattkoderna ONESHIP och LKAB317CD ger fri frakt respektive 15% rabatt just nu.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,552
Location
Umeå
IcarusDream;n332816 said:
Kommer du ha med och sälja på Sävcon i år?
Jag har tänkt det, men jag har lite annat jag vill få tryckfärdigt innan jag gör en lulu-beställning så det hänger på att jag får ihop det i tid. Det ser ljust ut än så länge :)
 
Top