Nekromanti Prenumerering till Finland

Sope

Veteran
Joined
13 Jul 2011
Messages
2
Location
Borgå, Finland
Hej alla.

Jak skickade två veckor sedan en e-mail i addressen fenix@speltidningen.se. Ingen har svarat, så tänkte jag att ingen har läst mitt e-mail. Fenix-tidningens hemsida säger att beställing är endast inom Sverige, men ber dock att om det är möjligt att prenumerera i Finland. I Finland för tillfället finns det inga rollspeltidningar. Jag har sjäv varit som journalist av den senaste, kallad Roolipelaaja eller "Rollspelare". Jag har köpt några Fenix-tidningar från Stockoholm och fann att tidningen är mycket bra.

Jag hoppas att få svar i mitt fråga.

Jukka Sorsa

P.S. Förlåt mitt svenska. Jag har inte skrivt det för några år.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Invänta ditt mail. Jag har den erfarenheten att Anders och Tove mer än gärna besvarar alla mail. De har dock mycket att göra så tiden räcker inte till. Det kan ta ganska lång tid att få svar ibland. 2-3 veckor...
Det beror helt enkelt på hur mycket de har att göra. Ibland har turen att få svar med en gång och ibland inte.

Chansen att få svar här i just den här frågan är nog dessvärre mycket liten. Det är större chans via mail.

... De skulle haft en FB-sida eller liknande för mer direkt kontakt. Det vore kanske inte så dumt.
 

Sope

Veteran
Joined
13 Jul 2011
Messages
2
Location
Borgå, Finland
Tack.

Jag lyckades att ta itu med denna sak så att min bror, som bor i Norrbotten, prenumererar tidningen och skickar det till mig. Han också berättade att tidningskatt skilnar mellan Finland och Sverige, så det är förståeligt att prenumerering direkt till Finland är svårt.

Allt är okej nu.
 
Top