Nekromanti Poträtt på RP

duvan

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
217
Location
The Hood i Gävle (sätra)
Är det någon som skulle vilja testa sina talanger med teckning om dom får en riktig bakrundshistoria till en EON karaktär. I min spelgrupp så finns det ingen som kan teckna särskilt bra, men det kanske finns någon här som känner ett överflöd på tecknar lust :)
 

Renfield

Swordsman
Joined
20 Feb 2001
Messages
567
Location
Linköping
Kan också pröva på det...
Har inte gjort något hederligt tecknande på ett halvår,men det borde väl sitta i...

"He who conquers the past, commands the future.
He ho commands the future, conquers the past."
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,472
Location
Helsingborg
Skriv bara vilka vapen vilka vapen RP:n har så kan jag nog fixa nå't. /images/icons/smile.gif

/[color:green]Han</font color=green> som som ritar jäkligt långsamt
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Är det en kvinna så Shoot! Jag kan inte rita män om så mitt liv hängde på det, men ett vettigt kvinnfolk ska jag väl klara av!

Vavva - har mest ritat kroki, men va fan
 

Frank_UBBT

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
97
Location
Kallhäll, Järfälla
Jag läser till illustratör (eller något liknande illustrationsyrke). Jag använder de flesta metoder... utom CMYK som är lite fumligt. Gör det helst i tusch eller blyets på ett halvt A4. Jag tecknar m bra, men har ofta ingen lust för storverk (vilket det här förhoppningsvis inte ska vara). Dock finns det vissa undantag.

-Frank
 

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Joined
11 Jan 2001
Messages
645
Porträtt på RP?

Själv håller jag så konstfullt att teckna mitt eget Eonteam, faktiskt. Fast det är ju inte bråttom för min del, så jag skulle nog kanske klara av det.

Place upon my tomb the head of Minamoto Yoritomo.
/Taira Kiyomori
 
Top