Nekromanti Podcast: Signaler från Zonen #3

NilsK

Ligist
Joined
28 Dec 2003
Messages
442
Location
Stockholm
Efter att ha fastnat i production hell dök till slut avsnitt tre av vår lilla podcast upp idag. Temat är relationer och special guest star är Jonas Ferry (Noir, One can have her). Kärlek, murdering hobos och bomber!

Lyssna här.
 

NilsK

Ligist
Joined
28 Dec 2003
Messages
442
Location
Stockholm
Vi kan inte hålla samma tempo som vissa andra här, dra ned på produktionstakten för guds skull! :gremlaugh:
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,281
Location
Örebro
NilsK said:
Vi kan inte hålla samma tempo som vissa andra här, dra ned på produktionstakten för guds skull! :gremlaugh:
Det gick väl typ 1 år mellan första och andra avsnittet av Bortom: Bortom, så ni håller rätt bra tempo mot vad jag gjorde i början. :gremwink:
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,413
Location
Umeå
Ni har en jäkligt bra podcast måste jag säga, det ända jag skulle kunna önska är att ni använde era namn lite oftare så man kunde hänga med lite lättare vem som snackar.
 

NilsK

Ligist
Joined
28 Dec 2003
Messages
442
Location
Stockholm
När stjärnorna står rätt!

Nej, men vi har väl inget fast schema egentligen. Men nästa avsnitt spelas in redan imorgon och det ska inte fastna i development hell som det förra :gremcool:
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,925
Location
Sandukar
Hans E Magnusson said:
Ni har en jäkligt bra podcast måste jag säga, det ända jag skulle kunna önska är att ni använde era namn lite oftare så man kunde hänga med lite lättare vem som snackar.
Jepp, de borde ha namnskyltar på bröstet under inspelningen. ;-)
 
Top